I DAG SKJER DET

Categories Reise

Hei fra Stockholm ♥ Her skal vi være til 18.00 i kveld, så det blir et par timer på flyplassen. Det er likevel helt greit, for da rekker jeg å få unnagjort litt jobb. Jeg vet jeg kommer til å ha det travelt de neste ukene, så det er godt å kunne få unnagjort litt på forhånd. I går spilte jeg inn en video til dere, som jeg vet har vært veldig etterspurt. Jeg skulle egentlig bare ha en helt normal videoblogg der jeg snakket dialekt til dere, men plutselig ble den veeeldig dyp. Jeg satt med så utrolig mange følelser, det var helt merkelig. Jeg skal legge ut videoen til dere i kveld, så det er bare å følge med. 

Nå vil jeg bare at klokken skal bli 18.00 sånn at vi kan komme oss på flyet. Det er helt sykt å tenke på at vi snart befinner oss i Dubai. Jeg skal oppdatere dere så mye å prøve og vlogge hver eneste dag. Vi tenkte vi skulle gjøre litt spennende ting på denne turen, så jeg tror dere har mye å glede dere til. VI SNAKKES I DUBAI, FOLKENS <3 Vil du følge oss på denne reisen? Add meg på Snapchat; Sofieeec <3

19 kommentarer

19 thoughts on “I DAG SKJER DET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *