BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

Categories Ikke kategorisert

Blinkskudd <3

Her ser dere hvordan Martine og jeg egentlig ser ut <3 <3

Dette bildet er seriøst så utrolig stygt. Jeg dør inni meg hver gang jeg ser det, haha. Det ser ut som jeg har veldig gule tenner 🙁

Dagens outfit, xoxo.

Har dere sett meg ta meg i håret før? tviler.

SMIL 😀

Hahah no words

Dette bildet beskriver hverdagen min helt perfekt, haha! Sånn her ser jeg ut hver eneste dag 🙂 Ligger på sofaen gjør jeg også hver eneste dag.

Samme dagen som Celine hadde operert 🙁

Tar seg i håret del 3

Har jeg noe mellom tennene Martine? God venn som knipser bilder istedenfor å se etter.

Luring 😉

Because i’m happy

Beste bildet jeg har sett av Andrea og meg <3

13 kommentarer

13 thoughts on “BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

  1. Morro å se litt andre bilder enn bare de fineste igjennom en hel dag! 🙂 Ser for meg dere tar maaasse bilder iløpet av en dag, morro å se noen av dem! Håper vi får se mer til dette <3

  2. anonym kl 1836: ehmm virkelig? sofie har lagt ut stygge bilder av seg selv flere ganger, lenge før martine.
    uansett er sofie mer orginal enn martine, bildene til martine er ikke stygge engang, hun er litt mer påpasselig ovenfor utseende sitt og tør nok ikke vise sine dårlige sider:-) sofie derimot er såå kul som viser sine mindre pene sider, noe vi ALLE har ,uansett hvor fine vi er på insta

  3. Er man virkelig vakker, så er man det uansett form – samme om man er syk, ikke har dusja på fem dager, nettopp har våkna, eller noen knipser et bilde av deg uten at du vet det. Man kan også se det på personen siden de var barn. Martine Lunde er en sånn type. Veldig velformet hodeform, symmetrisk ansikt, feminine trekk, rundt bakhode. Hun er rett og slett en teoretisk sett – etter alle kunstners regler – skjønnhet. Veldig heldig der!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *