FØRSTE DAG I DUBAI

Categories Reise

Her har dere litt bilder fra dagen i dag. Jeg har litt dårlig tid nå, så jeg skal vise dere enda mer i morgen. Vi har hatt en utrolig bra start på denne reisen, jeg er så fornøyd. Dere vet at jeg vurderte å ikke dra på grunn av alt jeg hadde lest på nett? Jeg fikk skikkelig kalde føtter på flyplassen i Stockholm, og var veldig nære på å bestille meg fly tilbake til Norge.. Heldigvis presset jeg meg selv til å dra, og jeg angrer ikke et sekund. Jeg tenkte jeg skulle skrive et innlegg til dere om hvordan jeg oppfatter Dubai i forhold til hva som skrives rundt om kring på nett. Høres det interessant ut? 

Nå må jeg løpe. Vi snakkes imorgen <3

49 kommentarer

49 thoughts on “FØRSTE DAG I DUBAI

  1. Det er ikke lov å gå i string truse eller badedrakt i dubai, man må kle seg ordentlig der og respektere kulturen deres.

  2. Ja! Skriv et sånt innlegg, hadde vært spennende å høre din mening!❤️ Hvor lenge skal du være i Dubai?

  3. Det er lov til å gå i hva man vil på stranden, men på mer offentlige plasser vil de at man skal dekke til skuldre osv, men det er ikke noen regel. Eneste plasser med slike regler er på hellige plasser😅🤷🏽‍♀️

  4. Det er lov til å ha på hva du vil hahaha, det er dubai ikke saudi arabia. Alt man ser i dubai er lettkledde mennesker. Ikke hør på folk som sier du kan ikke ditt og du kan ikke datt, de vet ingenting også fordi de aldri har vært der;))

  5. Tenk deg om! Hadde du likt at den norske kulturen hadde forsvunnet bare av en gjeng turister som ikke klarer å vise respekt. Dette skjer faktisk med Norge i dag, så derfor trodde jeg faktisk at du var smart nok til å ikke la dette skje med andre land, men tydelig vis gir du blaffen som vanelig!☹️😡

  6. Utrolig hva man skal henge seg oppi. Jeg tror Sofie og Morten er klare over reglene.
    Men for andre uvitende mennesker, så les det som står under her:
    I emiratene kan man i utganspunktet kle seg som man vil, men det settes stor pris på om man dekker til knær og skuldre. Og når det kommer til badetøy, så skal dette brukes kun ved basseng og strender. Er lov å bade i både badedrakt og bikini.

  7. Kos deke vidare ❤️❤️ Så snakkes med kanskje igjen😂 det var drit fine bilder sof❤️ Ser ut som deke har det fint der borte, men har det ganske fint her borte 😅😍

  8. Dubai er jo et land som forskjellsbehandler kvinner og menn noe helt sykt, syns du det er bra å støtte slike land ved å reise på ferie dit og bruke masse penger og gjøre landet rikt selvom?

  9. Kan du ikke ta flere bilder av Dubai? Spør innfødte om å ta bilde av de? Dra på ørkentur i jeep og ta bilder? Shopping og strand er lite beskrivende for steder man drar til- det er stort sett det samme over hele verden! Og deg ser vi jo mer enn nok av til vanlig;) du er fin ja, du trenger vel ikke komplimenter på det hver dag vel.?😊

  10. Har vært der selv, pass på å ikke bruk for kort kjole på dubai mall! Snakker av erfaring 😩

  11. Ehm du som kommenterte badedrakten.. det er jo lov å gå med hva man vil.. det er varmt der og jeg vil ikke akkurat si at den badedrakten der er en stringtruse.. den viser litt kropp, ja, men hva så.. om man er fornøyd med kroppen sin eller syntes at en badedrakt er fin burde man få gå med det uten at sånne mennesker som deg skal komme å kommentere og pirke på den enkelte. Keep up with the good work, Sofie. loveyou❤❤

  12. Folkens dokk må roa dokke ned!!!! Det e bare et bilde!!!! Eg har våre i Dubai 4 gange og har leilighet der! Det er ingen regel om dette og vis du reiser til Dubai så ser du at dåkk på stranda går folk i stringtruser og badedrakt… folkens ikke si noe som dere egt ikke vet om er sant

  13. ehm, isabel skrev et innlegg om hvordan Dubai var i forhold til det som sto på nettet, syntes du burde finne dine egne ting å skrive om og ikke herme etter!!!

  14. Åh det er så mange uvitende mennesker som må uttale seg altså 😂 Du ser heeeelt smashing ut i den badedrakten ! Kos dere på tur 😊

  15. Du er så utrolig flott! Elsker innblikk i det uredigerte livet ditt❤️ Kos dere på ferie

  16. Anonym: Er vel ganske normalt at jeg svarer leserne mine på hva de spør om 🙂 Skal du begynne sånn der må du ta alle bloggerne som legger ut “uken som gikk”, “bilder som ikke kom på bloggen” osv 🙂

  17. Lurer virkelig på dette så håper på svar
    Hva koster deres flybilett, hotell. Altså selve oppholdet i Dubai?

  18. Hva i sosiale medier er det dere for penger av? Hvis du skriver: får av sine sosiale medier. Hva får man f.eks. Når det kommer til Instagram? Er det de sponsede innleggene, eller hva? Bare lurer av nysgjerrighet da ingen utdyper dette. Kos dere videre på ferie:)!

  19. Klokken er snart halv tre i Dubai…( om jeg ikke tar feil av klokka haha )? men enda er du oppe for å være aktiv på sosiale medier for oss.. du står virkelig på!!❤️ men du fortjener søvn.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *