DUBAI BY NIGHT

Categories Reise

Denne byen slutter aldri å sjokkere meg, det er så utrolig fint her. Som jeg fortalte dere på Snapchat (sofieeec) i går så var vi litt uheldige å sov helt frem til klokken 13.00. Jeg våknet plutselig å følte meg så uthvilt, så jeg spurte derfor Morten hva klokken var. Vi begge fikk helt sjokk, og spratt opp av sengen etterpå. Vi fikk dessverre ikke så mye tid som vi ønsket i går, noe som kun var vår egen skyld. Jeg er enda sint på meg selv som sov bort så mange timer, men det er ikke noe å gjøre med det. 

Vi dro derfor en liten tur på stranden, etterfulgt av Dubai Mall og fontene-show. Dubai er virkelig vakkert på bilder, men dere aner ikke hvor utrolig fint det er i virkeligheten. Bildene er ikke i nærheten engang, så det sier vel kanskje sitt. Jeg er virkelig helt forelsket i dette stedet, det er så fantastisk. Det eneste jeg kan pirke på er luftfuktigheten og varmen, for den kan være helt jævlig til tider. Jeg er seriøst svett 24/7, haha. Det var altså 33 grader klokken 00.00, hvor sykt er ikke det? Jeg skal uansett ikke klage, for jeg regner med at det ikke er så veldig varmt i Norge akkurat nå? hehe. I dag tenkte vi litt strand, sightseein og ØRKEN SAFARI. Jeg gleder meg til å vise dere. Dere kan følge meg på Instagram; Sofieenilsen og Snapchat; Sofieeec der jeg kommer til å legge ut MASSE bilder fra dagen i dag <3

19 kommentarer

19 thoughts on “DUBAI BY NIGHT

  1. hei, hva heter det der dere er? og hva het det kjøpesenteret med sephora osv..?❤️ elsker deg, morten og bloggen ofc❤️

  2. Nydelig bilder! For et sted altså 😍 Elsket bilde av deg nr 8 fra toppen! Stunning! Men hva har skjedd med håret ditt?😩 Jeg har alltid elsket håret ditt, men nå ser det så krusete og tova ut😞
    Fortsatt god tur!😊

  3. Fine bilder, var i Dubai i påsken og lengter tilbake nå!! Kos dere masse, her er det frostnetter så bare å glede seg til og komme hjem..

  4. Altså fyfaen for noen syke bilder!! Dette er seriøst noen av de fineste bildene jeg har sett av deg. Og for en nydelig bakgrunn. Fyfaen så utrolig fint det var der!! Kos deg masse snups💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *