HALLOWEEN-FEST ENDTE PÅ STRIPPEKLUBB

Categories Reise


Beklager dårlig kvalitet, det er det eneste bildet jeg har.

Nå skal jeg fortelle dere noe veldig morsomt som jeg vet med sikkerhet at jeg aldri har fortalt dere før. For et år siden på denne tiden befant jeg meg i L.A. Julie og jeg fikk derfor være med på en Amerikansk Halloween-feiring. Altså, Amerikanere er gale når det kommer til høytider, og Halloween er intet unntak. Det var utrolig morsomt da, og noe helt annet enn kjedelige Norge. Dere har helt sikkert sett på Kim K sin snap at de allerede har begynt å bake cupcakes? De starter nesten en måned før. 

Likevel, over til hva dette innlegget egentlig skulle handle om. Vi måtte faktisk kle oss i tre forskjellige kostymer, da de begynte å kle seg ut tre dager tidligere. 31.Oktober var vi på 1OAK og feiret selveste dagen. Både Julie og jeg var veldig lei av å kle oss “slutty” som mange gjør på Halloween, hehe sorry. Så vi bestemte oss for å heller være Mario og Luigi. En ting jeg kan love dere, vi så ikke ut. 

Jeg vet ikke hvordan dette skjedde, men vi endte plutselig opp på en av L.A’s største strippeklubber sammen med promotøren vår. Nr 1. Ingen hadde kledd seg ut. Nr 2. Vi var de eneste som ikke var mørkhudet. Det var absolutt ikke et problem, men se for dere hele situasjonen. Ingen andre utenom oss har kledd seg ut, så kommer vi inn på en STRIPPEKLUBB med Mario og Luigi kostyme. Skilte vi oss ikke nok ut bare da, så var vi jo også de eneste med et skandinavisk utseendet. Vi tiltrakk oss mye oppmerksomhet ingen ønsket denne kvelden, men det var kanskje ikke så rart. Var ikke akkurat veldig anonyme der vi gikk i rødt og grønt.

Det slutter dessverre ikke her, for promille-Sofie har ikke de samme begrensingene som edru-Sofie. Jeg ble til slutt stående og danse rett ved scenen foran ALLE i kostymet mitt. Jeg tok også penger som lå på scenen sånn at det skulle se ut som at jeg ga stripperne penger. Alle på første rad kastet penger, så jeg måtte jo også være en av de. GUD SÅ FLAUT. Om jeg ikke skulle drite meg enda mer ut, så viste det seg at The game sto ved siden av meg. Når jeg fant dette ut ble jeg selvfølgelig kjempe starstruck, og ble egentlig bare en plagsom drita jente.

Vi ble invitert med på nach med noen jeg tror var vennene hans, som btw var utrolig ekle. Det lyste på lang vei hva de var ute etter. DE SKULLE SELVFØLGELIG JEG PÅ NACH MED. Jeg måtte dra, i tilfelle til The game også skulle. Hvorfor? Jeg vet nesten ikke noe som helst om han, og jeg synes ikke musikken han lager er spesielt bra. Så hvor dette behovet for å henge med han kom fra, har jeg ingen anelse om. Det endte med at vi ble kjørt til Orange County som er EN TIME unna, der jeg måtte løpe ut av bilen for å spy. Etter at jeg hadde spydd ble jeg plutselig veldig edru, og hadde absolutt ikke lyst å dra på nach med disse guttene. Julie måtte derfor bestille uber hjem igjen, haha. Jeg har enda fylleangst etter denne kvelden, det var helt jævlig faktisk. 

7 kommentarer

7 thoughts on “HALLOWEEN-FEST ENDTE PÅ STRIPPEKLUBB

  1. Hva mener du med at ingen av dere hadde kledd dere ut, men dere hadde kostyme? Dere hadde jo kledd dere ut da? Og hva mener du med at dere ikke så ut? Ut ifra bildet ser dere bra ut liksom, strømper, hansker, høye hæler, hatter, kort kjole/shorts osv så skjønner ikke helt hva du mener
    Men selve historien var bra, jeg lo godt! de kleine historiene er vel ofte de beste hahaha

  2. HAHAHAHA det endrer jo hele historien, 10 ganger bedre enn det jeg først trodde 😂😂 kommer til sove godt inatt jeg

  3. Lei av lettkledde kostymer, men går med rumpekort shorts og nettingstrømper? Lurer på hva som går under “slutty” halloweenkostyme i din bok om det der ikke kvalifiseres.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *