EN UHELDIG START

Categories Reise

Gjett hva vi klarte i dag også? forsove oss… Det var heldigvis bare en time, så det gikk greit. Vi kan vel si det sånn at begge var ganske slitne etter en veldig lang dag i går, som jeg skal fortelle dere alt om etterpå. Starten av dagen i går skulle egentlig bare være avslappende, men den ble alt annet. Vi tok taxi til Umm Suqeim Beach som vi trodde skulle være en veldig bra strand, noe den absolutt ikke var. Vi bestemte oss derfor for å ta taxi til Nikki Beach der vi endte opp med å bli svindlet av taxisjåføren. Ingen av oss la merke til at han ikke hadde taxi meter før vi hadde kjørt et stykke. Dette er noe vi har fått sterkt anbefalt at taxien skal ha for å slippe å bli svindlet. De hadde rett, for vi måtte betale ganske mye. Vi hoppet av på et kjøpesenter istedenfor, for å bytte taxi da Nikki Beach ligger et stykke unna. 

Da vi til slutt kom frem viste det seg at Nikki Beach var et skikkelig partysted, noe ingen av oss hadde spesielt lyst til. Vi fikk heldigvis dra til hotellet sin strand istedenfor, sånn at vi slapp å dra hele veien tilbake. Det var utrolig fint der, og det er absolutt et sted jeg vil bo på neste gang jeg reiser til Dubai. Nå skal jeg bare skrive ferdig dette innlegget, så skal vi dra på Aquaventure waterpark. Dere kan tro at barnet i meg kommer frem når jeg kommer på slike steder, JEG GLEDER MEG!

33 kommentarer

33 thoughts on “EN UHELDIG START

  1. Hei!
    Du leverer en fantasisk blogg!! Har lenge lest sraad.blogg.no, men hun leverer bare løgner. Så nå, er du min favoritt. Du legger ut masse fine bilder, interessante innlegg, og du rett og slett stråler! Gleder meg til og følge dere videre på eventyret deres ❤️ dere er flotte! Keep up the good work 😍

  2. Til deg over, må nok skuffe deg. Om du er synssvak eller om du bare ikke er helt klar over definisjonen på «ass» vet jeg ikke, men jeg ser hvertfall ass.

  3. ^ uten å føle på kroppens størrelse? Er det bare jeg som syns denne er litt frekk? Slik jeg ser det har Sofie en veldig fin kropp! 🙂

  4. Du ser så flott og trent ut! Beina dine er goals! Btw. Bedre å ha liten, fast og snerten rumpe enn og ha stor, feit eller fake rumpe🤣🤣

  5. Du ser flott ut! Kroppens størrelse er fin den, men unødvendig å kommentere kroppsstørrelse uansett synes jeg. Det som teller er vel å føle seg vel i den kroppen man har 🙂

  6. Var på aquaventure waterpark sjølv forrige sommer og det anbefales på det høgeste!! Helt fantastisk og mye morsomt man kan gjøre! Anbefaler å ta med sandaler som dokke kan bruke for å gå rundt siden det er veldig varmt å gå rundt der(lærte dette på den harde måten)

  7. Jeg må bare takke deg for at du ikke skriver overskriver for å få klikk. Haaater det, og du er en av få bloggere på topplista som ikke gjør det. Takk❤️😹

  8. Hvordan er det å oppleve den muslimske kulturen? Hvordan er det å se menn kledd i hvite plagg mens kvinner går i med burka?

  9. Til spørsmålsrunden: Hvor lenge blir dere i Dubai? Godord til deg: Du er kjempefin og har veldig fin kropp.💕 Jeg syns du har kjempefint hår, men du var helt rå med lyst hår og mørkt i bunnen:) Men du er kjempepen nå også, misforstå meg rett;) Kos dere på ferie:)

  10. Hva har vært det morsomste dere har gjort hittil?
    Hvor får dere den maten som dere spiser på hotellrommet fra? Det så sykt godt ut fra de bildene du la ut på Snapchat<33' Er det bestilt fra hotellet eller fra restaurant!
    Du har skikkelig mange fine bilder forresten!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *