8 TIMER I ØRKEN

Categories Reise

Det er et eller annet med det bildet her jeg liker skikkelig godt. Zoomer man inn på ansiktet mitt så er det absolutt ikke fint, men det var bare et eller annet med helheten. Jeg klarer ikke å sette ord på det, veldig merkelig egentlig. Kanskje det er det at bildet er litt stygt, men også litt fint. Det er en kul blanding, haha. 

I går var vi på Desert Safari som er noe av det kuleste jeg har gjort på veldig veldig lenge. Jeg har alltid ønsket å oppleve ørken, og nå fikk jeg endelig det. Vi var en stor gjeng som kjørte masse jeeper inn i ørken. Jeg skal være ærlig med dere å si at jeg fryktet for mitt eget liv et par ganger. Det var helt galskap, men samtidig så morsomt. Det lå masse bilvrak rundt om kring i ørken, så dere kan vel se for dere hvordan de kjører. Det virket uansett som at sjåføren vår hadde kontroll, så jeg prøvde bare å nyte det. Vi hørte på høy musikk mens vi kjørte gjennom ørken å så på solnedgangen. Dette er virkelig en opplevelse jeg aldri vil glemme. 

Etter at vi hadde kjørt et stykke, kom vi frem til en camp. Det var veldig fascinerende å se hvor gjennomført alt var. Midt ute i ørkenen var det en camp med strøm, kjøkken, “restauranter”, bar og kiosker. Det var aktiviteter som kamelridning (noe jeg ikke ønsket å gjøre, da jeg ikke synes dette er greit ovenfor kamelene), surfboard og firhjuling. Morten og jeg valgte heller å utforske ørken litt å ta masse kule bilder til dere. Jeg har enda masse gode bilder på lager som jeg skal vise dere senere. 

22 kommentarer

22 thoughts on “8 TIMER I ØRKEN

  1. Hei! Jeg og min kjæreste skal til Dubai i desember. Jeg har lest veldig mye forskjellig på internett om hva som er lov og hva som ikke er lov for ugifte par i Dubai og folk mener mye forskjellig om hva turister kan gjøre og ikke bør gjøre. Jeg lurer på om dere ble spurt om dere var gift/ bedt om å fremlegge vigselsattest ved innsjekk på hotellet? Har lest at dette er praksis ved noen hoteller:-/ Setter pris på svar! Kos dere masse på ferie:-)

  2. Det bilde du likte likte jeg også veldig godt💓 highlighten gjør at du skinner, lipsticken gjør at leppene blir rød, kjolen er hvit, ørkenen er ørken og det bare passet sammen💓 Det var et sykt fint❤❤ det var nok det fineste som har vert på en blogg, hehe. Det sier jo litt siden bildene du tidligere har hatt er også syktilgjengelig fine💓💓 Elsker bloggen din og deg😘😘

  3. Skjønne ka du mene me bilde! Fordi va helt nydelig og rått, ikke spesielt vist man zooma som du sir, men når man ser på det tenke man holy shit who is that!<3

  4. Jeg synes bildet såå veldig braaa ut, og det var faktisk ansiktet som såå bra ut, skjønner ikke hvorfor du ikke likte det. hadde jeg vært deg hadde jeg klipt bildet fra knærne opp og lagt ut på insta ellerno, fordi du så ‘”fearless” ut👌🏼

  5. Sofie. Jeg ble lei meg av å lese detta innlegget.
    Du var drit pen! Du er ALLTID pen!! Jeg beundrer deg så mye!! Du Ane ikke!! Vær fornøyd med deg selv, og lær deg å like kroppen og ansiktet ditt som det er, for du skal leve med det. Du er drit pen, du har fin kropp, og du er ikke alvorlig syk. Så lev livet og slutt å tenk på det du synes er dårlig med deg selv!
    Det du synes er stygt, liker noen andre 😉 digge d Sofie vennen ❤️
    – fra ei jente 14 år 🙂

  6. Herregud, Isabell må jo skjemmes når hun ser hva slags innhold dine ferie-innlegg har kontra hennes. Dere reiste til samme destinasjon, men dine bilder er jo helt nydelige. Ja, det er folk på bildene, slik som hennes. Men forskjellen er at dine bilder har stemning og er av mye bedre kvalitet. Du får en leser til å ønske å dra dit, hennes innlegg får en leser til å tenke “jeg kan jo like greit betale en brøkdel for å dra til Gran Canaria i stede for Dubai”.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *