NÅR ALT GÅR GALT

Categories Reise

Skal jeg fortelle dere noe morsomt og litt spesielt? Dere vet at jeg er helt sikker på at Morten og jeg har uflaks hengende over oss? Det er et eller annet med dette forholdet som universet ikke vil skal fungere. Vi har alltid sagt at vi egentlig ikke passer sammen, eller personlighetene våre passer ikke sammen. Vi har alt for sterke meninger og er alt for like, likevel er det et eller annet som er så bra med dette forholdet. Jeg er så forelsket. Derfor straffer universet oss for å ikke høre på skjebnen. Hehe neida, men noen ganger skulle man trodd det. Hver eneste gang vi er ute å reiser skjer det alltid et eller annet, gjerne flere ganger også. 

Her om dagen ble vi svindlet, kortet til Morten sluttet plutselig å fungere, vi har blitt syke og tidligere i dag var vi helt sikker på at vi hadde blitt svindlet igjen. I dag eller.. i natt sto vi opp klokken 04.00 for å se soloppgangen fra Bjur Khalifa, tror dere vi kom inn? NEI. Vi prøvde sikkert 5 forskjellige innganger, og alle sa at det var stengt. Vi trodde alt håp var ute til vi fant en kjempehyggelig vakt som tok oss med inn på det stengte kjøpesenteret for å følge oss til inngangen, der det også var stengt. ALT VAR STENGT. Vi hadde bestilt billetter på nett, og var derfor helt sikker på at vi hadde blitt svindlet på nytt. Vi måtte dra tilbake på hotellet igjen, for ingenting var åpent. De som jobbet på hotellet mente det var en helt annen inngang, men hvordan kunne ikke alle de forskjellige menneskene og taxisjåførene vi snakket med vite dette?

Det ble derfor ikke noe soloppgang på oss, kun lite søvn, frustrasjon og masse stress. Siden alt ordner seg til slutt ble vi enige om å se solnedgangen istedenfor soloppgangen. MEN det rakk vi selvfølgelig ikke. Da vi endelig kom opp på toppen var det helt mørkt ute, haha. Det var virkelig ikke meningen at vi skulle se noen av delene. Fint var det i alle fall. 

4 kommentarer

4 thoughts on “NÅR ALT GÅR GALT

  1. Kanskje dere har gjort noe galt, at det bare er karma som er etter dere? Jeg bruker faktisk noen ganger (egentlig litt ofte haha) å tenke etter «hva har jeg gjort galt? hvorfor fortjener jeg dette?» når jeg da kommer fram til ett eller annet jeg muligens kan ha gjort galt, så prøver jeg å gjøre noe godt for å prøve å gjøre opp i det, så kommer det god karma like etter og ting fikser seg. Er litt rart hele greia egentlig, aner ikke om jeg skal tro på karma eller ikke 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *