PENIS? NEI TAKK.

Categories Ikke kategorisert

I går hadde jeg åpen Snapchat, og da er det alltid mye moro som kommer inn. Enten er jeg en stygg hore eller så er jeg et fantastisk godt forbilde. Kontraster? Jeg elsker å ha åpen Snapchat for da kan jeg kommunisere med dere som følger meg og livet mitt. Denne gangen ble det dessverre litt annerledes. Jeg ante fred og ingen fare der jeg satt å åpnet snap etter snap, helt til synet av en hard penis møtte meg. ” Hva synes du om størrelsen på penisen min?”

Før jeg svarer på spørsmålet ditt. Er du sosialt tilbakestående? Jeg håper du kan svare på mitt. Over til ditt spørsmål. Jeg trykket dessverre relativt fort ut av bildet da jeg ikke ønsket å se en penis før jeg skulle legge meg, så jeg kan ikke gi deg en bekreftelse på at den var sykt svær. Jeg regner med at det var det du ønsket? Hva tenkte du egentlig? “Sofie har åpen snapchat, da runker jeg litt før jeg sender henne bilde av penisen min”? 

Siden det ikke virker som du har forstått det enda så skal jeg gi deg et par tips jeg tror du vil få nytte av videre i livet. Nr 1. Det er svært få jenter som liker å få bilde av en fremmed sin penis tilsendt helt uten videre. Jeg tror generelt jenter synes det er ganske ubehagelig å få hele skjermen fylt av penis. Må du absolutt sende bilde av penisen din, utveksle et par ord før du velger å traumatiserer et annet menneske. Nr 2. Har du virkelig lyst å få kontakt med denne jenta hjelper ikke penisen din deg, den er faktisk en ekte cockblocker, hehe ;-). Uansett hvor kjekk og sjarmerende du er så hadde jeg aldri snakket til deg igjen om du hadde sendt meg bilde av penisen din. Da er du plutselig ikke sjarmerende mer, bare veldig ekkel.

Skal du bli kvitt en jente derimot, er penisbilde en god ide. Jeg kan nesten garantere deg at hun aldri vil snakke til deg igjen om du uoppfordret sender bilde av penisen din, sånn gjerne uten forvarsel. Det finnes ikke noe bedre å sitte på bussen å åpne et bilde av en penis, slik at hele bussen kan dele denne nydelige opplevelsen med deg. #denfølelsen. 

Hva er det egentlig med gutter og menn som sender bilde av penisen sin? Jeg vil virkelig ha svar på dette, hvorfor gjør dere det? Tror dere helt ærlig at en jente automatisk vil ligge med dere om dere sender bilde av penisen deres? Tror dere virkelig vi tenker ” NÅ fikk jeg lyst å ligge med deg, sykt digg penis ass”. NEI NEI NEI. Slutt med penisbilder, med mindre du vil bli blokkert og aldri snakket til igjen. 

Dette er meg i det jeg åpner en Snapchat som er fylt med penis.


Om du absolutt må sende meg et penisbilde neste gang jeg har åpen Snapchat. Vær så snill å tenk på dette bildet først <3

19 kommentarer

19 thoughts on “PENIS? NEI TAKK.

  1. Kanskje du skal gå til lege, se på det 1 bilde.. du har litt utslett på halsen? ❤️❤️ Tenker bare på det bestw

  2. Jeg er en voksen mann og får mailboksen min full av irriterende invitasjoner til sex med diverse kvinner – “hi do you want to hook up with a sexy woman”. Og er man uheldig får man pupper og vagina rett ved frokostbordet. Og kom ikke å påstå at det er “bakmenn” som står bak slik ekkel seksuell spam. Det er kvinner som skal tjene penger – lette penger.
    Hvem gir kvinner rett til å sende sexbilder til menn som ikke ønsker det?
    Dere kvinner som er organisert i diverse lukkede feministiske nettverk bør feie for egen dør før dere aksjonerer mot menn.
    Pupper og vagina? Nei takk!

  3. Svaret på dette er enkelt. De sender sånne bilder fordi de mener at det er det beste de kan tilby.

  4. Egentlig mer at han gjør det han vil at du skal gjøre til han. Sant at gutter hadde vært mer takknemlig av et bilde av dama sine former. Men sånn har det alltid hvert du skal få lov til å velge selv. Jeg forstår det 🙂

  5. Hei, jeg har opplevd nesten det samme og at det er fra en fyr jeg ikke kjenner og så satt jeg bare på skolen og ventet fred og ingen fare mens jeg opna snapper men så plutselig fikk jeg en skjerm full av penis😔jeg hadde vennene mine rundt meg som også så den snappen😳jeg ble selvfølgelig sykt flau😳det øyblikke kommer jeg aldri til å glemme selv om jeg vil

  6. Hun legger sikkert ut dette fordi det er “hett” tema i media om dagen og oppfordring til oss gutta at vi ikke skal sende p-bilder fordi jenter synes p bilder er ekkelt.
    LEGG UT PÅ MS SÅ RDE SER DETTE

  7. Kunne ikke vært mer enig! 🙏🏼 Har fått tilsendt en del penisbilder og det er like kvalmende og ekkelt (!!) hver gang.. Forstår ikke at noen gutter/menn tror at vi vil ha et bilde av den såkalte “stoltheten” dems. Skjerp dere!

  8. Huff, hvordan ble dickpics noen sinne en ting. Det gir meg virkelig ingenting å se en fremmed person’s kjønnsorgan. Det er jo personen det sitter fast på som bringer frem visse følelser. Eller er det bare meg, også syns folk jeg høres HELT på Finnmarksvidda ut? Nei, fremmed penis og fremmed vagina kan godt få bli i buksa si for å si det sånn!

  9. Det er faktisk fult mulig og lov å anmelde slike ting, og kan faktisk endes med enten fengselstraff elle mange tusen kroner i bot! Verdt å tenke på 😄

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *