UKENS SPØRSMÅL

Categories Ikke kategorisert

Hva er det fineste bildet du har av deg selv?

Hvor pleier du å kjøpe buksene dine?
Jeg kjøper faktisk svært sjeldent bukser, men de få gangene jeg kjøper så er det på Bikbok eller Carlings 🙂

Hvordan hadde du det etter 22.juli?
Helt jævlig. En tid jeg aldri vil kjenne på igjen. Konstant angst, deprimert og sengeliggende. 

Var røyk og snus gratis inne på PH?
Ikke snus, det måtte du ha med selv. De selger ikke snus i Mexico 🙂 Røyk var gratis og tilgjengelig 24/7.

Hva synes du om Isabel Raad?
Uff, nei hun liker jeg ikke… hehe neida! Isabel er en super flott jente, som jeg alltid har det veldig hyggelig med <3 

Har du noen gang hatt et skikkelig crush på en kjendis? 
Justin Bieber. Han er en sånn person jeg bare MÅ møte en gang i løpet av livet mitt, det ville vært helt sykt. Jeg synes han ikke er så kjekk nå mer da, etter at jeg så han i en pelsjakke. Nr 1. Dyremishandling. Nr 2. Greit du kan gå med hva faen du vil om du er kjendis, men hva SKJEDDE med den outfiten der? herreguuud så stygt. 

Røyker eller snuser du?
Nei, heldigvis ikke 😀

Hvor går neste tur?
Nå reiser vi fra Dubai til Paris, så er det New York i desember <3

Hva slags rase var hesten din?
Blanding av Araber og Lyngshest. Hun var så utrolig fin, dere aner virkelig ikke <3

Hvilket liv liker du best, før eller etter PH?
Veldig godt spørsmål. Jeg liker/likte begge livene veldig godt, selv om de er helt forskjellige. Jeg hadde det veldig bra før PH. Jeg likte jobben min, var forelsket og bodde i Trondheim. Livet mitt var veldig kjedelig vel og merke, så dette livet passer meg nok best. Det er både fordeler og ulemper med både nytt og gammelt liv vil jeg si. 

Blir du og Morten ofte sur på hverandre?
Det kan skje ja, haha. Vi er alt for like, så det skal kanskje ikke så veldig mye til før vi irriterer oss over hverandre. 

Når fikk du mensen første gang? 
Da jeg var 13 år gammel. 

Kan du si hvor gammel du var da du mistet jomfrudommen din?
Nei, jeg føler det er alt for privat. Jeg kan si så mye som at jeg var under 16 år, og personlig synes jeg det var alt for tidlig. 

Hvorfor møtte du ikke Isabel Raad når dere begge var på samme sted?
Jeg har fått veldig mange spørsmål om akkurat dette, og jeg forstår at dere lurer. Isabel og jeg snakket sammen dagen før vi kom til Dubai, og da visste det seg at hun hadde reist til Bali når vi ankom Dubai. Vi var derfor aldri i Dubai på samme tidspunkt, ellers hadde vi selvfølgelig møttes.

Hvordan var livet ditt når du var 15?
En skikkelig berg og dalbane. Jeg tror likevel det er helt normalt, og føler du også at livet ditt er en berg og dalbane så er det nok bare å slappe av. Man stresser gjerne med hvilken linje man skal velge på videregående, drama i vennegjengen og forelskelse. Det å være ungdom er absolutt ikke lett, og jeg husker hvor grusomt jeg hadde det noen ganger. Men det ordner seg, det gjør det alltid. Bit tennene sammen og gjør ditt beste. Nyt tiden som ung med lite ansvar, jeg kan love deg at du vil savne den tiden om noen år.

12 kommentarer

12 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hvordan har du råd til å reise til Dubai, Paris og så Ney York og andre steder på under 1 år? Er du ærlig om lønnen din eller liker du å bruke ca alle pengene dine på ferier?

  2. så stygg du var
    så stygg du
    så stygg

    så pen
    så pen du
    så pen du var
    så pen du fortsatt er! <3

  3. er så sjukt sjalu for at dåkke skal t new York i desember❤️ Eg Synst vist du har bra økonomi og du har penga til å reise så burde man egnt bare dra Og reise, pga når man bli gammal osv og du har såå mykje penga Ka skal du egt bruke dei på da? Så eg villa heller reist og fått så mange nye opplevelse og minna❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *