EN DAG I DUBAI // BILDER

Categories Reise


JBR THE WALK 

Er det et sted jeg virkelig anbefaler så er det JBR. Be de kjøre dere til “JBR the beach” og dere vil få en helt fantastisk opplevelse. Vi har prøvd litt forskjellige strender her i Dubai, og dette er helt klart vår favoritt. Det er masse restauranter rett ved stranden, og alle stedene vi har spist har vært helt fantastiske. Jeg skal lage en liten Dubai-guide der jeg skal gi dere mine beste tips. 

I dag er planen å dra tilbake dit, og nå som magen min er bedre skal jeg ENDELIG prøve en milkshake jeg har siklet etter i flere dager nå. Gled dere til å se bilde, den er heeelt sykt. Jeg har faktisk aldri sett noe lignende før, så jeg er veldig spent på hvordan den faktisk smaker. 


BURJ KHALIFA

Etter vi hadde vært halve dagen på JBR etter et mislykket forsøk på å komme oss tilbake til Burj Khalifa fant vi ut at vi måtte prøve igjen senere på kvelden. Alt ordnet seg, og vi var ikke svindlet som vi først trodde. Hva som gikk galt får gudene vite, haha. Jeg har fått masse anbefalinger om å dra hit på dagen, men jeg synes det var kjempefint på kvelden. Dubai er generelt mye finere på kveldstid enn hva det er på dagtid, så hvorfor de aller fleste tipser om å dra dit når det er lyst ute vet jeg dessverre ikke. 

Spør dere meg vil jeg anbefale dere å bestille billetter i 5 tiden, slik at dere får se Dubai både på dagtid og kveldstid. Det var egentlig det vi hadde planlagt, men på grunn av mye kø rakk vi ikke å komme oss opp på toppen før solen hadde gått ned. Solen går ned unormalt tidlig synes jeg. Er det normalt med solnedgang rett før seks? Jeg føler nesten det er mørketid, og at vi er hjemme i Norge. Dagene her virker så korte på grunn av en alt for tidlig solnedgang. Noen som vet?

10 kommentarer

10 thoughts on “EN DAG I DUBAI // BILDER

  1. Flotte bilder 🙂 ser ut som dere har en flott og minnerik tur , til tross for alle utfordringer!
    Jeg aner ikke hva som er normal solnedgang 😛 Men mulig dem har mørketid dem også?

  2. Er det virkelig såå rent der ute, eller er det bare heftig redigering? Virker mye renere enn i Norge ihvertfall!
    Elsker bloggen din<3

  3. Fine bilder!
    Det har noe med hvor nært Dubai ligger ift ekvator. Solnedgangen/oppgangen er ganske lik i løpet av hele håret. Er rundt 12 timer lyst, og 12 timer mørkt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *