VI SEES IGJEN

Categories Reise


Topp – Bikbok // Skjørt – Bershka // Sko – Random

DUBAI MARINA

Beklager for dårlig oppdatering med varierende bilder de siste dagene, men jeg har rett og slett ikke vært i form til å hverken ta noe særlig med bilder eller redigere. Magen er heldigvis mye bedre i dag, noe som passer perfekt i og med at vi reiser i natt. Tenk at vi allerede har vært her i en uke, hvor har tiden blitt av? For litt over en uke siden var jeg usikker på om jeg skulle dra, og nå vil jeg være her for alltid. Dubai er virkelig et sted for seg selv, herregud som jeg anbefaler dere å reise hit. Det er seriøst ingen grunn til bekymring, du kan oppføre deg helt normalt her. Eneste jeg vil anbefale er å dekke til skuldre og knær på kjøpesenteret, utenom det har jeg gått kledd som jeg gjør alle andre steder i verden. 

Akkurat nå sitter jeg med litt kjærlighetssorg følelse. Jeg er virkelig ikke klar for å reise. Det er heldigvis ikke hjem vi skal, vi reiser jo til Paris nå. Vi skal være i Paris i hele 9 dager, så vi har enda litt ferie igjen. Jeg har hørt så mye bra om maten i Paris, så dere kan gjette en gang hvem som skal spise på meg de 4 kiloene jeg plutselig har mistet, haha. Vi snakkes for denne gang Dubai, jeg kan love deg at vi sees igjen <3

Følg oss videre til Paris; Sofieeec på Snapchat <3

58 kommentarer

58 thoughts on “VI SEES IGJEN

  1. Håper dere skal til disney land i Paris. Jeg ELSKER Disney og elsket det ikke mindre etter en dag der. Hvis dere skal dit anbefaler jeg to dager 🙂
    Personlig syns jeg ikke maten var noe særlig. Syns mye av det ble veldig tørt, men det kan jo hende du syns maten er god, hehe. Pass opp for tråe selgere ved Eiffeltårnet.
    Kos dere 🙂

  2. Syns du det er bra å støtte et land som Dubai ved å reise dit og hjelpe landet med å bli rikt på turismen når det er et land som forskjellsbehandler kvinner og menn noe sikkelig? Du EE jo opptatt av likestilling så hvorfor vil du støtte et slikt land egt?

  3. Hvilket område i Dubai bodde dere?
    Har selv vært der, men føler ikke jeg har opplevd i nærheten av det som dere har.
    Tar gjerne imot tips 🙂
    God tur til Paris, kos dere 🙂

  4. Åhh😻hvor får du penheten fra? Dere er helt nydelige begge to😻😻perfekte paret❤️

  5. Hei jeg skulle bare si til deg at utslettet du viste på snap kan være et tegn på soleksem, fikk det samme da jeg var i utlandet i sommer. Det er ikke farlig man må bare la det være:) Kos deg videre<33

  6. Du la ut et bilde på snap av halsen din. Det ligner på elveblest. Google det. Kan komme av varme også.

  7. Omg!!😻 så utrolig nydelig, dette er seriøst noen av de fineste bildene jeg har sett av deg Sofie!!😻❤️❤️ Du stråler virkelig skjønnhet, både på innsiden og utsiden! Morten var kjempe fin også!❤️❤️

  8. Heia!
    For noen uker siden hadde jeg akkurat samme utslett på kroppen som du har på halsen☹️ Ta å søk opp «Elveblest» på Internett å les litt om det. Er ganske sikker på at det er det du har fått🙁 Det klør veldig og kan også flytte på dæ seg.
    Håper du blir bedre!❤️

  9. Ser ut som soleksem.
    Jeg må smøre med 50 faktor for ikke å få soleksem (hvis ikke jeg går på betakaroten). Så smør godt på det, slik at det ikke blir verre. Anbefaler deg å ta en allergitablett. Spør om det på apoteket. Det hjelper 😊

  10. Kjempefine bilder av dere begge to!! Et Godt tips som plager meg og sikket noen andre. Ikke ta bilder hvor du øver seg så sterkt på hvordan du står. Bare gå litt rundt forbi og la Morten ta et bildesett. Så plukker du ut de mest naturlige.

  11. Hvis utslettet ditt klør som fyttif kan det være helvetesild(?). Hvis ikke det så er det nok bare et mildt utslett som går over av seg selv. Kos deg videre❤❤

  12. Ææææ, jeg som skrev den kommentaren ovenfor om at du er flink til å synge! Hørte så mye om at du var Marion ravn, men skjønte jo selvfølgelig det etter å lese bloggnavne da!
    Er jeg dum, eller er jeg dum? Haha, sorry
    Men du er sikkert flink til å synge, du å SOFIE💗😅❤️

  13. Jeg har selv kronisk elveblest, fikk helvetesild i eksamenstiden (pga. ekstremt dårlig immunforsvar og stress), og jeg sliter med soleksem, det du hadde på halsen ligner veldig på soleksem ut ifra det jeg kan si😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *