DETTE ER SYKT

Categories Reise

*
SKI DUBAI // MALL OF EMIRATES

Er det noe Dubai aldri slutter med, så er det å imponere meg. Noen ganger forstår jeg ikke hva jeg gjør i Norge, når det finnes steder som dette. Helt til jeg kom til å tenke på norsk taco, gulost og Yummy Heaven. For å ikke glemme senkveld og bloggerne. Selvfølgelig kan man se dette overalt i verden, men det er likevel noe bra og veldig spesielt med Norge. Over til hva dette innlegget egentlig handler om, hvem hadde sett for seg at man kunne stå på ski i Dubai? For noen dager siden befant vi oss i ørken, også var vi plutselig pakket inn i kjeledress og vintersko. Kontrast? Det er helt sykt hvordan de har fått til dette, jeg forstår ikke. 

Jeg trodde vi kom til å takle kulden i og med at begge to er født og oppvokst i Norge, men en sånn kulde har jeg aldri kjent før. Vi klarte ikke å være der i mer enn 20 minutter før vi måtte forlate, på grunn av at begge holdt på å fryse ihjel. Dagen etterpå var jeg forkjølet og Morten hadde blitt tett i nesa, haha. Det var likevel utrolig morsomt, og en helt syk opplevelse. Dere kan tenke dere å gå fra 40 varmegrader til minusgrader. Dette er noe dere bare MÅ prøve om dere skal til Dubai. Det er litt dyrt, men jeg vil si at det var verdt pengene. Det er ikke hver dag man kan stå på ski i en by som egentlig er dekt av ørken 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “DETTE ER SYKT

  1. Hva er feil med hotellet dere bor på nå? Refererer til snappen din. Må du bo i luksushotell? Så absolutt ingen feil med hotellet du la ut.

  2. Om det ikke er for langt unna hvor dere befinner dere i Paris nå så er Montparnasse et tårn i byen ikke det flotteste men tårnet har flott panorama utsikt over byen. Også ville nok grande mosquée vært en fin plass for bilder, men hva vet vel jeg alle har forskjellig smak:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *