DAY AND NIGHT

Categories Reise

Som jeg nevnte tidligere i dag så var vi borte ved Eiffeltårnet så sent at vi fikk se det både på dagtid og kveldstid, noe jeg virkelig anbefaler. Har man ikke så mange dager i Paris slik at man kan dra dit senere en dag, anbefaler jeg å gjøre sånn som vi gjorde. Det blir ikke mørkt før rundt 6-7 her, så ikke dra dit alt for tidlig med mindre du er et veldig tålmodig menneske. Noe ingen av oss er, hehe. 

I går ble det en veldig rolig dag for vår del, noe begge synes var helt OK etter mye reising. Som dere kanskje så på Snapchat (sofieeec) så lagde vi taco i går. Aner dere hvor glad jeg ble når jeg fant taco? herregud som jeg har savnet det. Det fristet mye mer med en avslappende kveld i leilighet med taco, istedenfor å dra ut på restaurant å spise. Det skjer ikke ofte. Vi har enda en hel uke igjen i Paris, så ingen av oss stresser med noe som helst. Vi har allerede blitt et gammelt ektepar som foretrekker kvelder hjemme i sofaen, og krangler når vi er ute å handler. Morten var ganske irritert på meg i går for at vi var på matbutikken i en time, haha. Typisk mannfolk, er det ikke? 

51 kommentarer

51 thoughts on “DAY AND NIGHT

  1. Haha…må bare spør om noe dumt 🙂
    Hvordan smakte den franske kjøttdeigen? Var den lik den norske?

  2. Kan huske du skrev en gang at du altid så ned på bildene hvis du hadde en dårlig dag… du må ha mange dårlige dager 😛

  3. Du er sjukt flink til å oppdatere bloggen din med godt gjennomført og fine bilder hver dag! Selv når du er på ferie, det er sykt.❤️❤️❤️ Bildene dine er såå inspirerende og sååå inspoo😍 ikke mange bloggere som reacher deg der ass👏🏻💓

  4. Du e så utrolig skjønn Sofie! Eg ELSKER å se bilder fra turene du drar på! Alltid like koselig å lese bloggen din! Værsåsnill stå på! Hilsen en typisk ungdom<33

  5. Jaa, go for it girl 👏 du vet jo at alt kler den smukke og fargen er jo grådig fin så det blir nok helt topp til ett så vakkert menneske som deg ❤️

  6. JA!!!
    Kjære Sofie. Du må farge håret sånn som
    på bildet eller sånn du hadde det rett før du ble mørk igjen. Fantastisk nydelig😍😍

  7. Hei!
    Håper du tar deg tid til å svare meg, hvor har du stått når du har tatt disse bildene på dagtid og kveldstid? Det er jo så flott plassering å ta bildene i forhold til tårnet. Vi skal på jentetur første helgen i november og har lyst til å stå på samme plassen for å få med tårnet like bra som du har gjort her. hilsen Anne Beate

  8. Du bør ikke farge en av mine venner fikk skader på håret men dt var av lillashampo så ikke bruk dt! Henne må klippe vekk halve håret sitt så la litt vokse så klippe enda mer..

  9. Anne Beate: Bildene på dagtid er tatt rett foran tårnet, du vil se det! Trooo meg 😀 Er en stoor bygning et stykke unna, der man har god utsikt. På kveldstid er rett ved siden av elven som er rett ved tårnet 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *