OUTFIT IN PARIS

Categories Reise


Genser – Bershka //  Bukse – Carlings // Sko – River Island

I går hadde vi en skikkelig fin dag der vi egentlig bare utforsket Paris. Vi filmet ikke, tok nesten ikke bilder og jeg vlogget selvfølgelig ikke. Selv om det var skikkelig deilig med en liten fridag fra kameraer og sosiale medier så skal jeg seriøst skjerpe meg. Jeg liker å se på vlogger selv, og jeg vil selvfølgelig gi dere det beste. Vloggen fra Dubai kommer senere i dag, men som jeg sa på Snapchat i går så er veldig mange av klippene borte. Den ble derfor litt random, men også litt kul. Jeg ble fornøyd med hva jeg klarte med så lite materiale. Over til noe helt annet, jeg får utrolig mye oppmerksomhet på grunn av skoene mine. Folk snakker åpenbart om de, mjauer når jeg går forbi og 9/10 kommenterer skoene mine. I Norge er jo disse skoene ganske vanlig, så dette hadde jeg ikke forventet meg. Jeg fikk mye oppmerksomhet i går om jeg kan si det sånn, haha. 

I dag er planen å dra på museumet der Mona Lisa henger, og se på Louvre-pyramiden. Etter det skal vi besøke Jardin des Tuileries parken og gjøre noe helt sykt kult etterpå. Jeg gleder meg til å vise dere <3 Som dere sikkert har lagt merke til hver gang jeg er ute å reiser så har jeg sagt “jeg er såå forelsket i denne byen”, ikke denne gangen. Det er litt rart, for det skal nesten ingenting til før jeg virkelig forelsker meg i en by. Men Paris liker jeg bare ikke. Misforstå meg rett, det er fint her, men jeg tror ikke jeg kunne reist tilbake. Jeg føler ikke det er noe spesielt her, så synes jeg Franskmennene ødelegger opplevelsen litt med å være så utrolig frekke og avvisende. Vi får krysse fingrene for noen bedre dager, så snakkes vi senere 🙂 Har dere noen ønsker til hva dere vil se mer av når jeg er ute å reiser? Gjerne si ifra ♥

17 kommentarer

17 thoughts on “OUTFIT IN PARIS

  1. Er de skolene vanlig i Norge? Jeg har hvertfall aldri sett noe i likheten med de før 😂😂

  2. Er du ikke litt kald av å ha på det. Jeg kom nettopp hjem fra Paris og jeg Hadde på meg mer enn deg og var sykt kald.

  3. Jeg var i Paris for et par år siden, og syns egentlig hele byen er veldig overvurdert. Ja, den er fin, men tror nok ikke jeg kommer til å reise tilbake. Da ville jeg heller reist rundt i for eksempel Italia, der er det veldig mye fint!

  4. Venninnen min og meg var i Paris i april og hadde bare positive opplevelser med franskmennene. Så behjelpelig og greie. Jeg skal tilbake til Paris :)) Dumt dere fikk et dårlig inntrykk…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *