SANNHETEN BAK FERIEBILDENE

Categories Ikke kategorisert

Vi tar gjennomsnittlig 300 bilder i løpet av en dag, og det som er morsomt er at 90% av de ser sånn her ut. Det er ikke sånn at jeg har lyst til å ta så mange bilder, men det tar så utrolig mange bilder før ansiktet og kroppen min klarer å samarbeide. Så her har dere den egentlig sannheten bak feriebildene mine 🙂 Det er litt morsomt når jeg får kommentarer som “inspo”. Dere skal vite at vi har tatt alle disse bildene før bildet ble inspo, haha.

15 kommentarer

15 thoughts on “SANNHETEN BAK FERIEBILDENE

  1. Herregud for en fin sideprofil og nese du har Sofie, aldri la noen få deg til å tenke noe annet!

  2. Nydelig uansett og en av de ærligst bloggene på topplisten! Du inspirerer meg på alle måter ❤️

  3. Anonym: Hei Sofie💕 Du er nydelig. Uansett hvordan bildene av deg blir, så er du alltid nydelig!! Stat Strong Sofie!!💕😍 Du klarer SLT bare du tror på deg selv. Fortsett med det du gjør!!😻❤️ Du er mitt forbilde!!!😊💝 Håper du ser denne kommentaren!! Du oppmuntrer så mange folk med det du gjør!!😍 Stå på! -Verdens største fan😻❤️

  4. hva gjør du med alle bildene du tar til bloggen? sletter du de fra pcn etter å ha postet de eller lagrer du alle sammen på pcn din? tenker det må bli fullt til slutt for bloggere som tar så mye bilder 🙂 man er jo ofte fornøyd med bilder av seg selv og vil ikke slette de.. dette har jeg lurt på lenge haha

  5. Har vært I modellbransjen I mange år, og Kan bekrefte innholdet I dette innlegget. Kun et fåtall av det totale antall bilder som tas I en shoot er brukbare for formålet, og en del er helt for jævelig med blunking etc. Dessuyen er den Gry du ser på disse bildene [desverre] ikke identisk med den versonen som Kan sees løpende nedover gaten en mandag morgen 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *