EN HEL DAG I PARIS

Categories Reise


Louvre-pyramiden og Jardin des Tuileries

Som dere kanskje har sett på Snapchat(sofieeec) så tar vi livet i Paris helt med ro. Vi har enda 5 dager igjen her, så vi har god tid til alt vi skal gjøre. Jeg har aldri hatt god tid på en ferie, noe som har gjort at jeg føler meg mer på jobb enn på ferie. Det har vært stress hver eneste dag for det er så mye man skal se og gjøre, sånn er det ikke denne gangen. Det er så deilig å endelig kunne slappe av, jeg koser meg sånn. For første gang på flere måneder føler jeg meg uthvilt. Det er så deilig. 

I dag kom vi oss ikke ut døren før nærmere 3, noe som var helt greit. Vi har ikke så alt for mange planer i dag, men litt. Jeg skal dokumentere hele dagen slik jeg gjorde i går. Det virker som dere liker å se litt hverdag, og ikke bare de typisk oppstilte bloggerbildene mine. Personlig liker jeg de bildene best, men det er jo dere som er leserne mine og ikke meg. Vi hadde en veldig fin dag i går også, selv om jeg ble dyttet av en franskmann…. Jeg skal ikke si hva jeg tenker eller mener, haha. Vi prøvde også makroner for første gang i går, er ikke det litt rart? Jeg føler alle har spist eller spiser makroner, utenom oss da. Jeg synes sjokolademakronen var veldig god, men Morten klarte ikke å spise den. Vi hadde veldig forskjellige meninger, og jeg filmet heldigvis reaksjonen vår. Den kommer med på vloggen. 

23 kommentarer

23 thoughts on “EN HEL DAG I PARIS

  1. Hvor står denne konkurransen du snakker om egt? Har leter overalt på innlegget men finner d ikke://

  2. Hei Sofie! Jeg elsker deg så høyt og du er seriøst forbildet mitt!! Jeg elsker kanalen din og bloggen din og Alt! Jeg håper du vil sjekke ut sang brukeren min (Sunahsang) du må ikke følge om du ikke har lyst men hadde betydd alt og du hadde sett noen videoer og kanskje hjulpet meg med å få flere til å se brukeren ❤️❤️❤️❤️Hadde betydd verden for meg!!!!

  3. Hei, du skrev at man måtte skrive bosted og navn osv for å være med i trekningen. Men dette er noe jeg hest ikke vil oppgi i ett kommentarfelt der alle kan se det. Kunne du heller ha det ett annet sted eller at man må bare skrive navnet ditt også kontakter du personen senere der du får slike opplysninger? Elsker bloggen din❤️

  4. Likte bildene!! Bildene var ikke sånn: i pretty pretty pretty. Men litt mer sånn: I?m living pepole, a Good life

  5. Hadde vært veldig bra om du gjorde det med mammaen din, jeg sliter selv masse med angst og depresjon osv, føler jeg ødelegger litt for mamma og pappa fordi jeg har de utfordringene jeg har og st de sier jeg ikke gjør det fordi de er nødt til det. så hadde vært kjekt og høre hva andre foreldre føler og tenker om du skjønner.. og der fere forteller litt om hvordan dere «jobbet» og kom dere igjennom ting og hva som har hjulpet for deg..
    Jeg digger deg og du er ett stort forbilde for mange.. og se ett kjent fjes/person som har slitt og vært igjennom noen stormer i livet og forteller åpent om det uten og pynte på er ett ekte forbilde..
    Hvorfor skal vi pynte på alt hele tiden, verden er ikke perfekt og ikke en dans på roser hvertfall..
    Stå på gode Sofie

  6. Hei, jeg syntes det hadde vært fint å høre deg og moren din snakke om hva hun tenker om etter utøya, og det med at du ikke ville leve lenger. Har det ganske likt som deg så hadde vært fint å høre:)

  7. Vil veldig gjerne høre om moren din har noen gode råd til andre foreldre i samme situasjon. Fant hun en måte å hjelpe/støtte deg på? Hvordan har du taklet hennes hjelp, har det vært godt eller kanskje blitt oppfattet som at hun ikke skjønner helt ( noe som er veldig vanlig hvis kun den ene sliter)? Fant dere en måte å “samarbeide” på når det gjelder angsten, i såfall hvordan?

  8. Jeg har en venninne som har angst, har du noen tips til hva jeg kan gjøre for å prøve å hjelpe henne? Hun spør noen ganger om råd og hvorfor jeg ikke har sånne vansker, hva kan jeg svare på det? Hva kan vi rundt gjøre for å hjelpe?

  9. Anonym: Hei! Selv om jeg har slitt med angst i mange år er det veldig vanskelig å vite hva man skal gjøre. Mitt beste råd er bare å være der for henne. Lytt på henne. Man trenger ikke alltid å ha svar på alt, men det å vise at man bryr seg betyr utrolig mye <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *