MODELL I PARIS

Categories Reise


Briller, skjørt og skjerf – Zara / Genser – Cubus / Sko – Bianco

Vet dere hva jeg elsker med å være ute å reise? Jeg føler meg SÅ bra. Selv om franskmenn er generelt sure og frekke, så er de som er hyggelig veldig hyggelig. Jeg får ofte spørsmål om jeg er modell, noe jeg selvfølgelig tar som et kompliment. Hver eneste gang jeg er ute å reise for jeg komplimenter for klær, sminke og utseendet. I New York ble jeg nesten litt cocky, for der fikk jeg komplimenter hver eneste dag flere ganger om dagen. Jeg bare elsker mennesker som tør å si nøyaktig det de tenker, når det er positivt vel og merke. Tenk for et bra sted verden hadde vært, om alle bare hadde gitt komplimenter til fremmede? 

Jeg tror jeg også skal begynne med dette, om jeg tør. Hvor hyggelig hadde det ikke vært å kunne gjøre et annet menneske sin dag bedre, bare ved å gi et lite kompliment? For meg hadde det ikke betydd så mye, men for andre kan det bety alt. Tenk å ha en skikkelig dårlig dag, så kommer et helt fremmed menneske bort til akkurat deg for å fortelle deg at du er nydelig? Noe så fint og vakkert, er det ikke?

SNAPCHAT; SOFIEEEC – FACEBOOK; HER OG HER – INSTAGRAM; SOFIEENILSEN

53 kommentarer

53 thoughts on “MODELL I PARIS

  1. At du ikke er modell allerede er en skam! Du har virkelig ett nydelig utseende og hadde virkelig passet til å fronte både klær, make up og ikke minst gått catwalk! Fantastisk nydelig er du, samtidig som du er jordnær og genuint godhjerta! Heier på deg!!!

  2. Omg så fin du er😍😍du er både snill,omtenksom og ikke minst PEEEEEN❤️Jeg synes det er så synd at det har hendt så mye dumt i livet ditt,men du web heldigvis en sterk person!stå på videre!

  3. Omg så fin du er😍😍du er både snill,omtenksom og ikke minst PEEEEEN❤️Jeg synes det er så synd at det har hendt så mye dumt i livet ditt,men du web heldigvis en sterk person!stå på videre!

  4. Å så utrolig hyggelig! Det skal jeg også begynne med!<3
    Foresten så er du såå sykt fin!😍

  5. Fy søren!! Dette må være de fineste bildene jeg har sett av deg noen gang!! Er det mulig, du er så vakker!! Og du virker som en utrolig snill person også! Verden trenger fler som deg<3<3

  6. Herigud hvordan klarer du og være så fin uten at du er modell du er jo så fiiiiin og søt💗 Du er et forbilde for meg. Mvh en stor fan av deg<3

  7. Utrolig fint blogginnlegg. Du er utrolig pen, og jeg må bare si at du er ekstra pen når du smiler med tennene – slik på det siste bildet. Utrolig moro at bloggen din har vært en «reiseblogg» den siste tiden. Virkelig moro og inspirerende å lese om deg og ditt liv. Du fortjener å reise, med tanke på innsatsen og ærligheten din den siste tiden. Stå på Sofie! Ønsker deg og Morten en fortsatt fin ferie. Klem❤️

  8. Ååå, så fine bilder av ei veldig fin jente 😍 ja takk til oppsatt hår, d var smashing 👌🏼👌🏼👌🏼

  9. Hei!
    Først av alt herregud du er nydelig og vakker helt skjønn! Du virker som en utrolig sterk og modig dame! I dager der ting ikke går bra, må du bare tenke at du er verdt så mye mere enn de som trykker deg ned!! Fordi du er helt skjønn og de vill det bare vondt! Rett og slett fordi de er sjalu på din suksess! Du er virkelig et forbild og jeg håper du står på videre og kjemper deg igjennom tunge og vanskelig dager! Noen mennesker er faktisk helt dumme i hodet! Derfor er det bra det finnes snille mennesker som vill deg godt og bare få deg på topp!
    Kos deg masse videre i Paris
    Klem
    Håper jeg ser deg en gang på gata, for du virker som en kul person.

  10. Randi Berge: For en utrolig hyggelig og oppmuntrende kommentar å få. Jeg synes det er så fint med mennesker som deg som tar seg tid til å skrive fine kommentarer til andre, det sier så mye om deg som person. Tusen takk <3

  11. Hei!
    Jeg vet ikke hvor lenge dere er i Paris, men jeg så på snapchaten din at dere var å spiste på Indiana. Derfor mååå jeg tipse om et supersjarmerende, riktig fransk spisested som franskmennene selv går til og har mat som er grunn nok til å reise tilbake til Paris.
    Jeg var i Paris i 2014 på kjærestetur og vi prøvde resturanten da vi gikk forbi en dag, og vi endte med å ville spise der hver gang etter det (noe som var vanskelig da det ofte var fullt). Resturanten heter; Les Noces de Jeannette, og adr er: 14 Rue Favart, 75002 Paris, Frankrike, like ved bane stoppet; Richelieu – Drouot (bane 8 og 9).
    Vi falt helt pladask for hovedrettene med kjøtt/fugl, samt var dessertene helt topp og de hadde også ekte fransk mat. Anbefaler en tur dit! Haha, høres nesten ut som at jeg er sponset ellernoe, men altså det var veldig god mat og jeg unner dere å smake den!
    Nyt Paris!

  12. Du må være det godeste og snilleste menneske jeg har møtt<3
    En dag var jeg i Oslo å lette etter deg i 7 timer før jeg fant deg! Før jeg fant deg vurderte jeg å gi opp for jeg tenkte det var bortkasta tid, men når jeg møtte deg angra jeg ikke ett sekund!! Du var jo verdens snilleste menneske. Du stoppa å prate med meg og venninna mi i sikkert 5-10 minutter, og det var garantert de beste minuttene i livet mitt<33
    Takk for at du er du! selvom jeg ikke har slitet med noe alvorlig hjelper humøret ditt meg alltid hvis jeg har en dårlig dag;)
    Super fan av deg<333

  13. Hei Sofie! Jeg er innom en gang iblandt, og kom over spørsmålsrunden og at du liker Lightroom! Jeg lurer på en ting om det, går det an å rangere/rate/gi stjerne på en kjapp måte i det programmet? Jeg har byttet fra PC til Mac, og savner dette veldig da jeg ofte tar maaange like bilder og må plukke de beste 🙂 håper du vil ta deg tid til å svare!
    PS, du ga et supert inntrykk på Paradise 🙂 og jeg er ikke en ung jente som er oppslukt i alt og alle fra det programmet, hehe.

  14. Du er så utrolig pen! Du skulle virkelig satse på modellyrket, for du passer virkelig til det. Jeg virkelig misunner deg til de grader❤️

  15. Det er veldig sjelden jeg kommenterer på blogger, men i dag måtte jeg bare!
    Herlighet hvor nydelig du er. Du så helt smashing ut på disse bildene.
    Klem Helena

  16. ALTSÅ SOFIE!! Du må jo bare gå med den dotten hver dag, for du ser smashing ut! Gjorde noe ekstra fint for ansiktstrekkene dine og det samme gjelder på bildene i ditt siste innlegg. Hurra for dotten.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *