KJÆRLIGHETSSORG I PARIS

Categories Reise

Sacré-C?ur Basilica

Det er et eller annet med meg, utsikt og solnedgang. Alt jeg ønsker meg i slike øyeblikk er et headsett der jeg kan spille trist musikk å gråte litt. Jeg får så kjærlighetssorg uten å egentlig ha det. Det er helt merkelig, men det har alltid vært sånn. Ja, jeg har hatt kjærlighetssorg før, og vet hvordan det føles. Det er selvfølgelig ikke like vondt og brutalt, men jeg kjenner likevel følelsen. Kanskje det er kroppen min som sier ifra? Kanskje det er noe som må ut? hvem vet. 

De fleste blir forelsket i Paris, mens jeg nyter utsikten med kjærlighetssorg, haha. Spør du meg er ikke Paris en spesielt romantisk by, men det er nok for at jeg ikke liker meg spesielt godt her. For første gang gleder jeg meg til å komme hjem, det skal bli så godt. Jeg tror helt ærlig dere aldri kommer til å høre meg si noe sånt igjen. Jeg som elsker å reise, og hater å være hjemme. Over til noe helt annet, I DAG SKAL VI TIL DISNEYLAND. Dette er noe jeg har gledet meg til helt siden vi kom hit, herreguud så gøy det blir. Jeg er jo Disney sin største fan, så dere kan tro jeg kommer til å bli et lite barn igjen. Jeg skal ta masse bilder, og vlogge til dere <3


Topp og Kåpe – Zara // Bukse – Carlings // Sko – Nike

16 kommentarer

16 thoughts on “KJÆRLIGHETSSORG I PARIS

  1. Hvis dere skal til disneyland, så burde dere ha vært der når det åpnet for å få med dere mest mulig!

  2. Du er ikke alene om å ikke like deg i Paris.. sitter på flyplassen, og skal hjem snart🙌🏻 Paris, see you never again😃

  3. Disneyland i Paris er dessverre ganske dårlig.. var der da jeg var ca 12 og var nesten bare attraksjoner for de minste der du kjører stille gjennom et eventyr 🙁 den lille parken er bra! Kos dere masse!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *