HEMMELIGHETENE JEG ALDRI HAR FORTALT

Categories Personlig

Jeg visste godt hvem Petter var da han sjekket inn. Petter og jeg latet som vi ikke kjente hverandre inne på hotellet, men det gjorde vi altså. Det var en grunn til at jeg var den eneste som løp (selv om produksjonen ba oss ALLE om å løpe, haha dårlig gjort av de andre). Til tross for at jeg visste av Petter ville jeg likevel ha Kevin som partner. Jeg kunne aldri byttet han ut på dette tidspunktet, faen så dreamteam vi var.

Jeg trodde Kevin var forelsket i meg. Skal jeg være helt ærlig med dere, så trodde jeg et tidspunkt at Kevin var forelsket/betatt av meg. Jeg synes det å sende meg ut av hotellet var veldig overdrevent av han, for selv om jeg kanskje hadde valgt Morten først så kunne han fortsatt stått med Andrea. Jeg hadde aldri sendt ut Kevin om det hadde vært motsatt. Derfor følte jeg at han var litt bitter, og kanskje var mer ute etter å ta hevn. Stemmer dette Kevin?? Hehe neida <3 Man blir påvirket av alt og alle når man er inne på hotellet, noe noen av dere vil snart oppleve dette selv 😉

Jeg snakker 90% babyspråk. GUUD så flaut dette er, jeg dør. Det verste er at jeg ikke kan noe for det, og faktisk påvirker alle rundt meg til å snakke helt likt som meg. Jeg snakker mer babyspråk enn hva jeg snakker vanlig, og det er absolutt ikke normalt når man er 22 år gammel.. Jeg kan faktisk ikke tro at jeg deler dette her. 

Sexleketøy, hva er det? Jeg føler de aller fleste er veldig flink til å utforske, i alle fall i min vennekrets. Det er jo helt normalt, og det skal absolutt ikke være noe flaut med å utforske og bli bedre kjent med seg selv. Jeg har likevel aldri følt behovet, før jeg var 19 år gammel. Da hadde jeg en venninne på besøk som fortalte meg om en orgasmekrem jeg bare MÅTTE prøve. Jeg hadde aldri hørt om dette før, og det eneste jeg helt sikkert visste navnet på var en dildo. Litt søtt egentlig, haha. 

Jeg var livredd for å dø jomfru. Når vi først er inne på teamet sex. Når jeg var liten slet jeg litt med angst, blant annet dødsangst. Vet dere hva jeg også var redd for? At jeg skulle dø før jeg hadde hatt sex. Altså, hva slags tanke er det å ha når man er 12 år gammel? Den tanken og angsten var så rar, at jeg husker den så godt i dag. Jeg husker enda hvor jeg var første gangen jeg fikk kjenne på dette, haha. 

Jeg sover alltid naken. Jeg er seriøst avhengig av å sove naken, noe annet er bare helt ekkelt. Jeg har derfor skikkelig problemer med å sove når jeg har venninner på overnatting. Litt spesielt om jeg skal legge meg helt naken ved siden av de? Nei, det kunne jeg aldri gjort, haha. 

Jeg har holdt utroskap skjult for en venninne av meg. Dette er seriøst en av de vanskeligste situasjonene jeg har måtte håndtere. Jeg hadde en veldig god kompis som var sammen med ei som til slutt ble en veldig god venn. De hadde trøbbel i forholdet sitt, og det endte med at han gjorde det slutt med henne for en annen jente. Jeg visste at dette kom til å skje, men ble fortalt om å ikke si noe for han ønsket å si det selv. På dette tidspunktet var jeg bedre venn med han enn henne, men det var likevel en veldig veldig vond situasjon. Det knuser hjertet mitt å tenke på det den dag i dag. 

16 kommentarer

16 thoughts on “HEMMELIGHETENE JEG ALDRI HAR FORTALT

  1. Takk for at du delte punkt nr. 3. Veldig godt å høre at jeg ikke er alene 😂😭 er seriøst dritflaut noen ganger..

  2. Hva mener du med at du løp når du visste hvem Petter var?? Viss jeg skulle sovet naken om natten hadde jeg følt at jeg måtte skiftet på senga hver dag… Det hadde ikke skjedd..:( Best og sove med truse og må vel være mest hygenisk også..?

  3. Jeg føler meg veldig lik deg.. jeg er 12 år gammel og er faktisk redd for å dø ikke får jeg har hatt sex men jeg tenker alltid at det er noen som vil ta meg..når jeg sitter hjemme alene eller går en tur eller noe sånt😅PS:Elsker bloggen din❤️

  4. Hahaha snakker også babyspråk hele tiden!! med kjæresten ivertfall men også venner noen gang😂❤️

  5. har du kåret vinneren for konkurransen du la ut på snap? hvis ikke, når skal du gjøre det?

  6. Hvem av årets deltakere ville du sett i neste sesong av ph? Og hvem hadde fortjent en ny mulighet?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *