EN STOR FORANDRING I VENTE

Categories Ikke kategorisert

ANNONSE

Vet dere hvor jeg befinner meg? Hos frisøren. Etter mye kommentarer og press (hehe) fra dere lesere, har jeg bestemt meg for å gjøre noe helt nytt med håret mitt. Jeg skal ikke røpe til dere hva det er for noe helt enda, men en forandring kommer det til å bli. Jeg har ikke klart å bestemme meg for om jeg skulle bli lysere eller mørkere, men endelig har jeg klart å tatt valget. Jeg tror dere vil bli sjokkert over resultatet. JEG GLEDER MEG SÅ TIL Å VISE DERE <3 

Dette er forresten meg uten Extensions. Er det bare jeg som synes dette er veeeldig uvant? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjør meg selv så avhengig av ting som dette, men det er jo så fint. Jeg har vært vandt til å ha langt hår hele livet, så det å plutselig miste halve håret har selvfølgelig gjort noe med meg. Da må det være lov til å jukse litt, eller hva? Jeg går forresten til Hendrix Hair som er de beste i byen. Anbefales på det sterkeste. 

Verdens beste jente har forresten bursdag i dag, og det skal selvfølgelig feires. Andrea har blitt hele 23 år, haha. Det høres så gammelt ut, men det er jo ikke det. Jeg fikk ikke lov til å gratulere henne med 23års dagen, for hun ønsket ikke å høre hvor “gammel” hun hadde blitt. “Jeg er 20 år, okei?” hahah, den er grei Andrea. Gratulerer så masse med 20-års dagen din 😉 I love you <3

10 kommentarer

10 thoughts on “EN STOR FORANDRING I VENTE

  1. Dropp exstensions.. bedre å
    Bygge opp håret ditt selv!! Det ødelegger håret ditt 😩😩😩

  2. Jeg har gått til Hendrix selv. Anbefaler deg å være veldig veldig forsiktig med extentions, hadde det i selv og ble totalt avhengig. I tillegg sliter det og ødelegger håret ufattelig mye. Jeg har kortere hår nå, enn det jeg hadde når jeg fikk på extentions.
    Du er like fin uten, som med ❤️

  3. Jeg har lengre hår enn det jeg hadde før extentions, jeg. Så det er ikke bare sant at det ødelegger sitt eget hår osv. Jeg bruker extentions også for å la mitt ekte hår vokse og gro, og ved å ha extentions er jeg ikke avhengige av å rette det håret jeg har eller “pille” på det hele tiden, men lar det “hvile” fordi lengden i seg selv er det jeg fikser på. Så mitt hår har faktisk blitt bedre og tjukkere. Kanskje det er forskjellig fra person til person, men jeg tror grunnleggende er at man pleier håret riktig – og da skal det ikke ha så mye å si, for tape er jo det som skal slite minst også. Når festene henger ut er det jo fordi håret har vokst, selv med extentions i ;D . Dog er det viktig å ha en frisør som er flink på dette, for hvis ikke vil det jo gå feil. Hendrix hair er en kjede som er utrolig dyktige alle sammen! 😀

  4. Jeg er frisør lærling og dette ødelegger ikke håret ditt om det gjøres på riktig måte!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *