MITT NYE HÅR

Categories Ikke kategorisert

Kanskje ikke helt som dere hadde forventet? Jeg sa jeg skulle bli lik som bildet jeg fikk tilsendt av en leser, men det var rett og slett umulig nå. Håret mitt er ganske slitt etter mange måneder med bleking, så vi må ta det gradvis for å få den fargen jeg ønsker. MEN jeg har bestemt meg, JEG SKAL BLI BLOND IGJEN 😀 Jeg tenker når jeg daglig får kommentarer fra dere lesere om at jeg burde farge håret blondt igjen, så må det vel ligge noe i det? Personlig føler jeg meg mer komfortabel og fin med blondt hår, så jeg gleder meg virkelig til å komme tilbake igjen. Forandringen ble ikke så stor som jeg hadde trodd, men det er et skritt på veien. Jeg skal ta bilder ute i dagslys imorgen så dere får se resultatet litt bedre <3

Jeg hadde nok aldri farget håret brunt hadde det ikke vært for at Morten absolutt ville at jeg skulle det. Jeg ble med andre ord presset av kjæresten min til å farge håret mørkere, hehe neida. Man vil selvfølgelig være fin for kjæresten sin, så jeg valgte å prøve å bli brunette igjen. Nå har jeg prøvd det, og jeg kjenner det er mange år til jeg eventuelt ønsker å bli det igjen. Jeg er i alle fall kjempefornøyd med min nye hårfarge <3 Jeg gleder meg så til å vise dere neste resultat som bare er om noen uker, wii!! Hva synes du om mitt nye hår? <3

25 kommentarer

25 thoughts on “MITT NYE HÅR

  1. Super fint! Lurt å ta det gradvis 😀 Hehe, gøy at du likte bilde jeg sendte deg og har lyst å få lyst hår igjen! Anbefaler å kure håret godt, redken all soft hårkur er veldig god 🙂

  2. Jeg er sikker på at du blir kjempe fin jeg!😻alt kler jo den smukke, er det ikke det det heter😉så vill jeg bare si at jeg støtter deg for fult❤️Du er en person som jeg synes er fantastisk på alle måter, å du er så utrolig pen å morsom😻 å så heier jeg på dg å Morten da Ofc…team sofiorten<3!

  3. Herregud! Det ble drittfint😻 Jeg synes du kler både brunt og blondt, men jeg er enig i at blondt er på en måte mer deg❤️ Elsker deg!❤️

  4. Herregud, så kult at du skal bli blond igjen! Gleder meg til å se! Du passer til det meste du ! <3

  5. Man er finest med sin naturlige hårfarge. Anbefaler deg ikke å gå lysere enn lyse brunt. Dette på grunn av dine farger ellers, øyenfarge, farge på bryna osv – hvor lyse brunt, også kaldt blond av noen frisører, og mørkere kler deg best og ser mer naturlig ut!

  6. Kunne du hversåsnill å ha lagt ut det bilde av den jenta med den hårfargen du egentlig skulle farge håret ditt til? Jeg finner ikke det bilde noe sted og vil farge håret sånn!

  7. Altså fyyy f*** den hårfargen passet du 😱
    Behold den en stund før du blir lysere… Har aldri sett deg så fin!! Håper du ser det selv 😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *