MIN LØRDAG I BILDER

Categories Ikke kategorisert

Det er faktisk så deilig å være hjemme i Tønsberg der jeg kan slappe helt av. Jeg har bestemt meg for å ikke stresse med noe som helst denne helgen, og få gjort unna litt bloggerarbeider. Jeg skal prøve å redigere ferdig vloggen fra Paris til dere i kveld, slik at den kommer ut imorgen. Om det er noe dere ønsker? Jeg skal også få med mamma på å spille inn videobloggen i dag. Vi skal snakke litt om perioden etter Utøya, og hvordan det var å være mamma til et barn som plutselig fikk både angst og depresjoner. Om dere har noen spørsmål dere vil at vi skal besvare, legg igjen en kommentar i kommentarfeltet <3

T-skjorten er fra Primark, og jeg elsker den. Den beskriver livet mitt perfekt, haha. Martine og jeg kjøpte helt lik da vi var i Portugal, men jeg har ikke brukt den før nå. Jeg har alt for mye klær, så jeg har ikke oversikt over hva jeg har og ikke har. Jeg ryddet i klesskapet, og noen av klærne gir jeg bort til veldedighet og noen skal jeg selge. Martine og jeg snakket om å ha klessalg siste helgen i November, så dere kan holde av søndag 26 November om dere ønsker å shoppe litt. Det er ikke 100% sikkert enda, men mest sannsynlig <3

Se på Celine på det siste bildet, HAHA. Dette bildet beskriver hun perfekt, for hun kan sovne over alt. Hun er seriøst den trøtteste hunden jeg noen gang har møtt, for hun sover faktisk hele døgnet. De eneste gangene hun ikke sover er når vi er ute på tur, leker eller spiser. Skal jeg gjette vil jeg tro Celine sover 20 timer i døgnet, og det er ikke tull engang. Hun er verden søteste da <3 Det var også utrolig godt å se henne igjen, dere aner ikke hvor jeg har savnet hun. 

16 kommentarer

16 thoughts on “MIN LØRDAG I BILDER

  1. Celine er så skjønn! Fine bilder av dere to. Bra med hverdagsinnlegg også!
    Lurte bare på om du noen gang har vurdert/vurderer å ta av løsvippene? 😊 Bare lurer, ingen oppfordring, altså!

  2. Herregud så pen du er💕 Og så kler du SÅ mye bedre lyst hår enn mørkt hår.. Selv om det ikke er helt lyst enno da, er det stor forskjell allerede:) Du ble altfor lys i huden til det mørke håret! Nå passer fargen i håret til huden din! Helt perfekt er du.😍 Jeg ville ikke hatt håret så mye lysere enn du har det nå, men det er nå min mening da.😉 Nydelig er du.💕 Hilsen ei jente som er stor fan av deg:)

  3. du har sååå fin farge på håret for tiden ❤️ Du er nydelig og har så fin utstråling❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *