NÅ VIL JEG HA BARN

Categories Personlig

Det er veldig mye rart som har skjedd med meg den siste tiden. Jeg føler nesten at jeg har endret meg litt som person? Jeg klarer ikke å sette ord på akkurat hva det er, men jeg har plutselig endret syn på enkelte saker og ting. Blant annet dette med barn. Jeg mener det når jeg sier at jeg aldri har følt på det å ønske barn. Ikke nå og ikke i fremtiden. Jeg har nesten vært litt… redd? og skuffet for at jeg ikke har ønsket barn. Jeg har alltid følt meg så alene, for det er ingen i vennegjengen min som har hatt det likt som meg. Det ble ikke noe bedre etter at jeg la ut innlegget der jeg ikke ønsket barn, for da kom plutselig hatkommentarene også. Det var faktisk ganske sårende, for jeg kan jo ikke styre følelsene mine.

Dette vil nok komme som et stort sjokk for venner og familie, men den siste tiden har jeg fått veldig lyst på barn. Jeg har plutselig begynt å snakke med barn jeg ikke kjenner, og jeg er faktisk veldig flink. De fleste ler og tar kontakt tilbake, det er såå koselig <3 Babyer er jo faktisk så søte. Tenk å ha en liten en som er halvt deg, det virker jo så koselig men også litt.. merkelig? haha. Jeg kan ikke tro at jeg skriver dette engang, HVA HAR SKJEDD? Jeg kjente på denne følelsen for første gang for et par måneder siden, og jeg var helt sikker på at jeg var blitt syk. Jeg var også helt sikker på at det kom til å gå over etter et par timer, men et par måneder senere føler jeg det helt likt. Jeg vil selvfølgelig ikke ha barn enda, men helt klart etterhvert. Det blir spennende å se hva fremtiden har å tilby 🙂 For alt jeg vet så går jeg tilbake til gamle meg, og plutselig ikke vil ha barn lengre. Man vet jo aldri med meg. Sååå pass deg Morten 😉 Hehe neida!

Over til noe helt annet. Jeg må tilbake til Oslo i kveld, noe har skjedd og jeg må derfor hjem tidligere enn planlagt. Jeg skal fortelle dere alt i morgen. Det finnes faktisk ikke noe verre enn å ta tog, det er så synd at bussen har sluttet å gå fra Tønsberg til Oslo.. Jeg tenkte derfor jeg skulle skrive ferdig litt innlegg på denne turen, så om du har noen ønsker er det bare å legge igjen en kommentar med hva du vil jeg skal skrive mer om 🙂 Jeg tenkte å komme med serie anbefalinger blant annet, hva tenker dere om det?

21 kommentarer

21 thoughts on “NÅ VIL JEG HA BARN

  1. Din typiske hverdag innlegg? Gamle bilder av deg? Favorittene dine av mat, serier, drikke, butikk, arister

  2. Kan ikke du og Morten snart ha en smoothie challenge jule edition, sånn at der bare bruker ingredienser som blir solgt rundt juletider, og et innlegg om hva du gjør for å slappe skikkelig av etter lange travle dager hadde vært suupert. Elsker bloggen btw, du viser virkelig at du legger sjelen din i det her å det står det respekt i!!💜💜

  3. Du kan godt få låne min et par uker, han er inne i den verste trassen og skal ikke gjøre noe ting han får beskjed, jeg er gravid i 6mnd så orker ikke så mye heller,men elsker jo han selvsagt, men tror han er sjalu, han vet det skjer forandringer 🙂

  4. så koselig<3
    jeg lurer på om du kan lage et innlegg om lightroom, hvordan man får det og hvordan man laster ned og litt sånn generelt hva du gjør med bildene dine? du er sååå flink

  5. Det betyr at du begynner og bli voksen;) Jeg ønsket meg heller ikke barn, men når jeg var mellom 23-25 år begynte jeg og tenke mer og mer på det..:) Nå fikk jeg ikke barn før jeg var 33 år da, for da jeg virkelig ønsket meg det viste det seg at jeg ikke kunne få barn:( Men det ordnet seg etter mange år med prøverørsforsøk, så jeg var heldig likevel:)

  6. Jeg var akkurat som deg. Fikk angst av tanken på baby, og ville hvertfall ikke ha egne barn.Og nå har jeg faktisk 2 stykk. En gutt og ei jente, og hjerte mitt sprekker snart av Kjærlighet ♡ Så gled deg til det blir din tur, for det blir magisk ♡

  7. Føler folk som “vil ha” barn bare er egosentriske og spesielt idag som det er enda farligere og vokse opp en da vi var barn.

  8. jeg syntes det er dårlig at noen skriver hat kommentarer til deg når du skrev du ikke ønsket barn, alle er forskjellige, og det er ikke galt og ikke ønske det, akuratt som det ikke er galt og ønske det 🙂

  9. Så at du så på «Thirteen Reasons Why» og lurte på hva du synes om det? Jeg personlig elsker serien, men den har fått masse kritikk for å glorifisere selvmord og jeg lurte på hva du synes om det?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *