DERFOR HAR JEG FIN HUD

Categories Ikke kategorisert

annonse

Det er veldig mange som spør meg hvordan jeg kan ha så fin hud som det jeg har. Svaret er et sunt kosthold (som gjør mye for huden), gode renseprodukter og masker. Jeg har prøvd litt forskjellige masker, men May Beauty er helt klart en av mine favoritter. Jeg bruker den ca en gang i uken for å gjøre huden min finest mulig, og det funker. 

Det som også er genialt med May Beauty er at nå har det kommet en ansiktspakke med tre forskjellige masker, noe som gjør at det passer til alle hudtyper og varianter. Jeg skal nå introdusere dere for mine favoritter. 

Facemask er en peel off maske som forebygger Acne og fjerner hudormer. Jeg elsker denne masken da jeg selv synes at porene mine er litt for synlig, noe man gjerne ser ganske tydelig når jeg tar på foundation. Det er akkurat derfor denne masken er genial, for jeg merker forskjell på bare en behandling. Ikke bare gjør den porene mine mindre synlig, den fjerner også død hud og urenheter fra huden. Masken er ubehagelig å fjerne, men jeg kan love deg at resultatet etterpå er verdt den lille smerten du kjenner. Jeg pleier alltid å ta på et tykt og jevnt lag, for da er den mye lettere å fjerne om du også har like liten smerteterskel som meg, haha. Du vil merke at huden din blir litt rød etterpå, men det er kun fordi blodsirkulasjonen kommer i gang. Noe som er bare positivt.

NB; UNNGÅ BRYN OG HÅRFESTE. Masken skal være på i 30-45 minutter. 

Face Gel er den kjappeste behandligen, den tar bare noen sekunder. Alt du trenger å gjøre er å påføre gelen på huden for å så massere den inn. På grunn av fruktsyre løsner hudceller og hudormer fra huden, og du vil se den rulle av slik den gjør på bildet mitt. Ganske ekkelt, men herregud så genialt. Denne behandlingen er perfekt en dag du ikke har så mye tid til overs, men ønsker en jevnere og finere hud. 

Pore mask er en leirmaske som suger ut talg og gjør porene mindre synlige på bare en behandling. Dere forstår helt sikkert derfor hvem som er min favoritt av disse tre? haha. Masken trekker til seg olje og renser huden, noe som er veldig bra da porer er hudens utgang for svette og oljer. Dette kan samle på talg som gjør huden mer utsatt for urenheter. Jeg slet litt med urenheter den perioden jeg spiste godteri hver dag (som ikke er lenge siden, hehe) og jeg merket forskjell allerede etter første gang. Smør på masken med kosten, her skal du også unngå bryn og hårfeste. Masken er ferdig og kan vaskes av når den har tørket. 

Som jeg allerede har nevnt så er produktene fra May Beauty en av mine favoritter som brukes jevnlig for å ivareta huden min. Produktene inneholder kun naturlige ingredienser og ingen av dem er testet på dyr, noe jeg virkelig elsker. Jeg brukte for eksempel Face Maske før jeg reiste til Dubai da den gjør huden mer jevn og gir en mer langvarig farge etter behandling. Noe som er genialt om du ønsker en fin brunfarge. Produktene jobber sammen for mot en renere hud, så det er akkurat derfor denne ansiktspakken er genial. 

Hvis du også har lyst til å teste ansiktpakken, eller bare gi verdens beste julegave til en venninne eller et familiemedlem så har jeg nå fått lov til å gi dere en rabatt. Dere får 30% for en begrenset periode, om du bruker koden sofieansiktspakke eller kjøp ved å trykke på linken HER!

19 kommentarer

19 thoughts on “DERFOR HAR JEG FIN HUD

  1. RANDOM SPØRSMÅL: Er Aleksander og Morten gode venner slik som de var inne på hotellet? Eller ble de “splitta” fordi de begge fikk kjærester?🤔🤔😌😘Ilu💋💋

  2. Hei Sofie! Jeg har lyst til å bestille disse, men lurer på om jeg anonnerer etter en bestilling? Slik er det med skin repair pillene, og jeg vil ikke styre med abonnoment 🙈

  3. Bloggetips: kan du skrive et innlegg om Celine? Kanskje noe fun facts om henne, masse bilder, hvilke «triks» hun kan, hvorfor hun er den beste hunden i dine øyne, hvordan hun var som valp? Et positivt innlegg, vel og merke. Jeg tror jeg har nevnt dette før og jeg savner virkelig et slikt innlegg, hun er jo så søt!!

  4. Nå har eg bestilt og gleder meg til å prøve! Dette kan være midt i blinken for meg, så håper virkelig den funker bra :))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *