PUPPESNAKK, IRRITASJON OG OPPTUR // UKEN SOM GIKK

Categories Ikke kategorisert

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt er helt klart å komme hjem fra Paris. Jeg har aldri gledet meg så mye til å komme hjem fra ferie før. Dere vet at jeg hadde det så kjipt i Paris at jeg har begynt å elske hverdagen? Hvem hadde noen gang trodd at jeg kom til å sette pris på hverdagen? Dere vet hvor mye jeg elsker å være ute å reise, spise på restauranter og ligge på hotell? Nå elsker jeg å lage min egen frokost og middag. Det var også helt fantastisk å komme hjem til sin egen seng. Akkurat nå, digger jeg hverdagen <3 Jeg får nyte det så lenge det varer. 

UKENS OPPTUR
Ukens opptur var å se Celine og mamma igjen. Det var skikkelig deilig å være hjemme en hel helg, der jeg bare kunne slappe av. Selv om jeg sikkert har spist på meg 10 kilo, så har det virkelig vært verdt det. Mamma lager så mye god mat, og hun kjøper alltid så alt for mye godteri. Jeg tuller ikke når jeg sier jeg har spist godteri for tre personer både fredag, lørdag og søndag. Det var likevel verdt det, hehe. 

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur er helt klart at Paris ikke ble som forventet. Jeg prøver likevel å se den positive siden av det. Jeg har alltid hatt lyst til å reise til Paris, så den dårlige opplevelsen ville jeg fått uansett. Jeg har i alle fall fått oppleve en by jeg har ønsket å se siden jeg var en liten jente, jeg fikk dra på Disneyland og spist masse god mat. Så selv om selveste ferien var dritt, så har jeg likevel noen fine minner å se tilbake på. 

UKENS OVERRASKELSE
Denne uken har det vel ikke vært noen overraskelser, utenom at jeg reiser til Trondheim. Man kan kanskje ikke kalle det for en overraskelse, men for meg var det veldig uforventet. Dere vet hvor spontan jeg er, og som vanlig bestilte jeg meg bare billett. Denne gangen skal jeg ikke ta fly, men buss. Jeg elsker å busse til Trondheim, det er virkelig verdens hyggeligste kjøretur. Den kjører over Dovre, og jeg som alltid håper på at jeg skal se noen moskuser. Det er forresten veldig billig, jeg betalte bare 99kr for en vei. 

UKENS SANG
Burhan G – Mest ondt. En veldig gammel sang jeg kom over når jeg gikk gjennom mine gamle lister. Jeg fikk helt dilla, og nå hører jeg kanskje på den 5-8 ganger om dagen. Den er så fin å høre på om du føler du selv har en grunn til å deppe litt. Jeg hørte på den under hele ferien i Paris, for da følte jeg at jeg hadde god grunn til å deppe litt, haha. 

UKENS CRAVINGS
Sure gule lepper. Det er sikkert ingen som forstår hva jeg mener nå , med mindre dere handler godteri på Rema 1000. De selger i alle fall kyssemunner der som er gule og full av sukker, haha. Skjønner du ikke hva jeg snakker om anbefaler jeg deg å dra på nærmeste Rema 1000 butikk å handle inn, du vil ikke angre. 

UKENS TANKE
Det er faktisk noe som har irritert meg ganske mye de siste dagene, og det er trangsynte mennesker. Jeg er så utrolig lei av å få kommentarer som “hvorfor skjuler du niplene dine, når du allerede har lagt ut bilde av puppene dine?” Dere som sier dette vil enten bare ha en grunn til å pirke, eller så har dere ikke forstått meningen med innlegget til Andrea og meg. Det er ikke sånn at jeg på død og liv ønsker å vise frem puppene mine, men jeg har ikke et problem med å gjøre det. Det er to helt forskjellige ting. Om det er sånn at man har vist frem puppene sine en gang, så tar man fra seg retten til å skjule de, da kan INGEN av jentene som har vært med på PH skjule puppene sine 🙂 Makes sense? No.

AKKURAT NÅ
Akkurat nå er jeg hos frisøren igjen.. Vi måtte rette på noen smådetaljer med håret mitt, for at det skulle bli helt perfekt. Morten og jeg skal ta bilder etterpå, så jeg viser dere da 🙂

UKENS OPPSKRIFT
Dette er ikke noe vet om jeg kommer til å fortsette å ta med i “uken som gikk”, med mindre det er noe dere virkelig ønsker? Jeg har fått masse spørsmål om jeg kan legge ut oppskriften på smoothien jeg drikker hver eneste dag, og følte derfor at den passet i dette innlegget. 

1 spiseskje med yoghurt. Jeg bruker Fyldig med pasjonsfruktssmak, den er såå god 🙂 Fra Tine. Dette er selvfølgelig valgfritt. 
Eplejuice. Mengde tar du etter ønske. Jeg liker at smoothien er litt tykk, og bruker derfor ikke så mye eplejuice. 
Nocco. Dette er absolutt ikke et must, men jeg liker blande den inn i smoothien min. Det er forresten ganske dyrt, og smoothien smaker like godt uten dette. Har du ikke så mye penger å rutte med, vil jeg si at det å kjøpe Nocco er veldig unødvendig. Det er bare jeg som liker å ha “det lille ekstra”.
Mango. Jeg er som dere vet veldig glad i mango, og bruker derfor kun mango i smoothien min. Jeg pleier også å kjøpe den andre som er på bildet over her om jeg vil ha litt variasjon, for den er veldig god. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG
SLUTT Å SKYLD PÅ MEG FOR DIN UNDERBETALTE JOBB
NÅ ER JEG HELT ÆRLIG MED DERE
KLÆR TIL UNDER 300KR!!

 

12 kommentarer

12 thoughts on “PUPPESNAKK, IRRITASJON OG OPPTUR // UKEN SOM GIKK

  1. Halo det er ikke det folk mener. Folk mener at gutter aldri hadde holdt for niplene sine om de tok bilde av brystet sitt. Dere ville jo at vi skulle bli helt likestilt på den måten, og at de biologiske forskjellene ikke hadde noe å si? Da forstår jeg ikke hvorfor du holder for – når dere snakket om at noen måtte begynne med det.

  2. Prøvde smoothie oppskriften din, kjempe godt! Tenkt på deg med engang fordi følger deg på snapchat og du legger ut smoothie til frokost så mått søke opp sofie nilsen smoothie🙈😍 for var utrolig usikker hva jeg skulle ha i smoothien.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *