ÆSJ, FOR EN STYGG KJERRING

Categories Ikke kategorisert


Genser og skjerf – Zara // Sko – Bianco // Bukse – Carlings

Se på håret mitt, er det ikke fint? Jeg har bare blitt mer og mer fornøyd med håret etterhvert som jeg har blitt vant til det. Jeg skal fortsatt bli helt blondt, selv om mange av dere synes jeg skal beholde denne fargen. Jeg må faktisk fortelle dere noe som skjedde med meg i går som virkelig sjokkerte meg. Jeg ble kalt for en stygg kjerring. Ikke i kommentarfeltet mitt, men i virkeligheten. Ikke av en sint leser eller en som hater meg fra PH, det var barn som ikke kunne være mer 8 år gammel. HVEM HAR OPPDRATT SLIKE DRITTUNGER? Det er helt OK å ikke synes jeg er pen, men hvem 8-åringer kaller andre for stygge kjerringer? Jeg ble igjen påmint på hvorfor jeg egentlig ikke vil ha barn, hva er det som skjer med verden? 

Hadde jeg hørt at barnet mitt hadde kalt et annet menneske for en stygg kjerring hadde h*n fått husarrest i sikkert 3 uker, for det er absolutt ikke greit. Hvor lærer de disse ordene? Nok om drittunger. I kveld har jeg Stine og Julie på besøk, som er mine bestevenninner. Akkurat nå har vi spist taco mens vi ser på Ugly truth og drikker vin. Vi tenker oss kanskje en tur i kveld, men vet ikke helt om det skjer. Uansett, Happy Halloween dere <3

40 kommentarer

40 thoughts on “ÆSJ, FOR EN STYGG KJERRING

  1. jobber som kundebehandler, kommer iblant over slike barn. forkastelig!! skammer meg på foreldrene sine vegne

  2. Så fin du ble på håret! 😊 Ser forresten på serien Girls for tiden og synes du ligner veldig på Marney 😊

  3. Helt enig i at det er forferdelig trist at barn kan si noe sånt, og det skal absolutt ikke være greit! Men det at du (som voksen) kaller barnet for «en drittunge» tenker jeg er minst like synd/dumt/trist.
    Rett og slett fordi du som voksen bør vise hvordan man faktisk skal, og bør, snakke til andre. Si ifra når det er uakseptabel oppførsel, men vis også hvordan man bør snakke til hverandre. Gå frem som et godt eksempel. Jeg tror det nemlig er den eneste rette veien å gå 😊
    Hilsen lærerstudent 😊

  4. Virkelig ikke greit. Håret ditt ble utrolig fint, og disse bildene var jo bare helt nydelige 🙂 Stå på videre

  5. Jeg har alltid problemer med å laste opp bloggen din, også kommer sjeldent bildene opp. Dette skjer aldri på andre blogger. Vet du hva som kan være problemet?

  6. Jeg jobber på en barneskole og har også opplevd slike barn. Jeg ser og hører barn som slenger sanne ord til andre hver dag faktisk, og det er ikke fordi foreldrene ikke har oppdratt dem skikkelig. Selvfølgelig er det helt oppegående barn som også kan si slike ting, men flertallet av de barna som oppfører seg slik har en sykdom/funkjonshemning/utviklingsforstyrrelse der de ikke skjønner hva som er rett og gale, der de ikke tenker på eller vet hva de sier eller betyr for andre eller hvordan andre vil reagere. Og en slik sykdom/funksjonshemning vises ikke alltid på utsiden heller, barna kan se helt vanlige ut og fortsatt ha noen av disse sykdommene som gjør at barna blir slik. Foreldrene gjør alt i sin makt for å hindre slike ting i å skje, men det er ikke så lett om barnet ikke er slik som alle andre. Så det er ikke alltid foreldrene sin feil at barna er slik. Det er fælt at du skriver slike ting om barn som du ikke vet noe om, og skylder på foreldrene, for som oftest ligger det noe mer bak barna sin oppførsel enn hva vi tror. Tenk litt på det neste gang du velger å legge ut om hvor fæle disse såkalla ”drittungene” er.

  7. Hadde skammet meg hadde mine barn sagt noe slikt!
    Håret ditt var utrolig fint, den fargen kledde du 🙂

  8. Å fy flate hadde min sønn på 9 år sagt noe slikt til noen hadde jeg klikket! Hadde gjort som du sa, gitt han husarrest i minst 3 uker..:( Nå er heldigvis han kjent for og være veldig høflig mot andre, både voksne og barn og det får jeg høre ofte, så tror heldigvis aldri han kunne sagt noe slikt til andre heldigvis.. Hadde noen sagt det til meg hadde jeg snakket til det barnet og snakket med foreldrene deres.. Snakket du ikke til de som sa det til deg?? Du sier at dette er grunnen for at du ikke vil ha barn.. Men du skrev jo nettopp et innlegg at du ville ha barn likevel?? Håper du ikke opplever dette igjen.. Forstår ikke hvorfor de har sagt det engang, for du er ikke stygg en plass.. Ikke at de har rett til og si det til en mindre pen person heller da, men…

  9. Bare fordi en 8 åring kalte deg en stygg kjerring, trenger ikke du å kalle h*n en drittunge, alle kan nesten minst 1 stygt ord, du må ta d litt med ro

  10. Hei!
    Nå har det seg sånn at jeg er kommet videre til intervju nr 2 til paradise hotel 2018, jeg vet jo selvfølgelig ikke om jeg kommer til å komme med videre, men hadde vært greit å planlagt ting utifra pakkeliste, for regner med at om jeg kommer videre så må jeg kjøpe endel klær, sko, bikini osv, for alt dette har jeg lite av, spesielt kjoler!
    Så hva anbefaler du å pakke med deg? hva fikk du bruk for å hva fikk du ikke bruk for? er det noe du angret på at du ikke tok med? hvor mange kjoler burde man ha med seg? shampoo, balsam å alle disse tingene! fikk dere handduk eller måtte dere ta med? mildt sagt stressa for alt dette, for må jo legge av en del penger allerede nå selvom jeg ikke vet om jeg kommer videre, men man vet jo aldri

  11. Håret ser så mye mer vellstelt ut når det er lysere på deg!! Ser så friskt og pent ut😍😍 du kler det mye bedre

  12. Fikk dere selv velge hvordan introen deres på pH skulle være?
    Har dere en viss peiling på når dere sto opp inne på pH? Om det var typ 07 eller 11 liksom

  13. Lyst hår er nydelig på deg! Du har veldig pene ansiktstrekk som kommer ekstra godt frem med lyst hår 🙂

  14. Litt dobbeltmoralsk og først bli overrasket over at et barn kalte deg stygg kjærring…åså si «drittunge» etterpå. Å du lurer på hvir barna får og lærer ordene fra?

  15. Anonym: Vil ikke si at “æsj, stygg kjerring” kan sammenlignes med drittunge 🙂 Når en gjeng med gutter kaller andre mennesker stygge ting, jo vet du hva? da er de en EKTE drittunge.

  16. Kan du hå åpen bruker på snap ( sånn at vi kan sende spørsmål ) ELSKER BLOGGEN DIN❤️❤️❤️❤️

  17. Anonym: Spennende, masse lykke til 🙂 Bruker du en spesiell shampoo må du ta med egen, for de kjøper alt der nede. Du får alt av toalettsaker om du måtte gå tom. Ta med deg det du vanligvis ville tatt med deg til et varmt land 🙂 Kjoler og høyhæler er lur til parsermoni.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *