MEG DAGEN DERPÅ = PERFEKT

Categories Ikke kategorisert

Dagen i går ble vel alt annet enn planlagt om jeg kan si det sånn. Jeg skulle ikke spise godteri på en stund, men gikk forbi Jummy Heaven som hadde tilbud på godteri. Klarte jeg å stå imot? Niks. Jeg skulle ikke drikke noe som helst alkohol, for jeg skal ut på byen både lørdag og søndag i og med at jeg er i Trondheim. Ble jeg hjemme i går uten å drikke alkohol? Nei.. Jeg tør ikke å sjekke kontoen min i dag, jeg som liksom skulle være på budsjett. 

Jeg våknet opp hos Morten, som jeg først ikke forsto var Morten. Jeg skvatt skikkelig da jeg trodde det lå en random gutt ved siden av meg i sengen, hva faen har jeg gjort? Lettelsen var stor når jeg kom til meg selv å skjønte det var Morten som lå ved siden av meg. Det er ikke akkurat typisk meg å bli med andre gutter hjem fra byen, haha. Men jeg husket ikke at jeg dro til Morten, så litt ille var det faktisk. Klær hadde jeg heller ikke tatt med meg, så jeg måtte låne joggebukse av Morten. Joggebukse og bootz er ikke akkurat favorittantrekket, så jeg følte meg ganske dum i det jeg måtte forlate døren for å komme meg hjem. Akkurat nå ligger jeg på sofaen å ser på Strange Things, som jeg egentlig ikke har lov til. Morten og jeg har en avtale om å ikke se det uten hverandre, men i og med at han ikke leser bloggen min tør jeg å dele det med dere, hehe. Jeg klarte rett og slett ikke å la vær, den er jo så SPENNENDE. Har du ikke sett den enda må du faktisk. Den ligger på Netflix. 

Planen for resten av dagen er bare å slappe av, før jeg skal komme meg på trening og ta litt sol. Jeg er seriøst aldri dårlig dagen derpå, uansett hvor mye jeg drikker. Jeg merker så vidt at jeg har drukket i det jeg våkner, noe som er utrolig deilig. Jeg vil derfor gå så langt som å kalle meg perfekt dagen derpå, for man kan vel ikke be om bedre? Jeg har så mange venninner som er sengeliggende hele dagen. De som spyr bare av å røre på seg, takk gud for at det ikke er meg, haha. Om dere vil følge meg og mine kleine fyllesnaps, add; sofieeec <3

 

20 kommentarer

20 thoughts on “MEG DAGEN DERPÅ = PERFEKT

  1. heihei 🙂 Hvordan har du fått så fyldige øyenbryn i forhold til da du var yngre?
    har selv overnappet mine øyenbryn i min ungdom.

  2. Eg og syns Stranger Things er spennande og liker den serien godt 🙂 skjønner godt at du vil titta uten han sia den e so spennande 🙂 har begynt på 1 episode av sesong 2 og gleder meg til fortsettelsen 🙂
    Klem Elisabeth

  3. Bilde nr 2 er jo svaret på restylane 🙂 Du har sår på leppa og mye større lepper enn hva du vanligvis har. Du er den nye Sophie Elise, som nekter. jævlig irriterende og teit

  4. At du ikke ser at hun gjør til leppene sine på bildene er det som er irriter de og teit. Og flaut 😂

  5. Jeg synes ikke det ser ut som du har tatt restylane😂 har selv naturlig «store» lepper (nok til at jeg ikke føler jeg trenger å fylle inn noe) men betyr ikke at jeg har tatt noe fordet. Er underholdene å se alle som henger seg opp i alt 😂👏🏼

  6. Herregud, bare fordi hun har et sår på leppa betyr ikke at hun har tatt Restylane! Jeg har også sprekker og sår på leppene mine og jeg har ikke tatt det! Hvis du syntes det er så teit og irriterende det Sofie gjør så slutt å les bloggen hennes da 😘 Lettere blir det ikke

  7. bilde nr. 2 er vell et normalt uttrykk jeg også kan lage når jeg feks, er fyllesyk eller sliten/lei av noe. tror ikke hun prøver å gjør leppene større, eller «penere» på noen måte. haha. alt mulig rare ting enkelte skal konkludere med

  8. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som sier at du har tatt restalyne. Du er en veldig ærlig blogger, du snakker jo om sex livet ditt, silikonen i puppene dine og mye mer. Hvorfor skal folk være så veldig fokuserte på leppene dine, og om du har tatt restalyne. Det er jo du som vet best. Om alle mennesker skal være så veldig fokuserte på hvordan man ser ut kommer ikke verden til å bli et fint sted… så slutt å prøve å «ferske» Sofie, der er ikke vits!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *