VIDEO FRA PARIS

Categories Videoblogg

Morten og jeg har laget to videoer til dere fra Paris, som vi gleder oss veldig til å vise dere. Som dere kanskje har sett så lager Morten og jeg veldig forskjellige videoer, så dere får litt av alt. Mine videoer er jo mer vlogg, noe som er ganske naturlig på grunn av bloggen. Morten lager en helt annen type video, og jeg må virkelig si at han har blitt god. Se på denne!! Vloggen min fra Paris kommer i løpet av helgen, så her har dere noe å kose dere med i mellomtiden. Om du ønsker å være den første til å se videoene våre, anbefaler jeg deg til å følge oss HER og HER ♥ TRYKK PÅ BILDET FOR Å KOMME TIL VIDEOEN 

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å spørre dere om dette, men etter at jeg fikk verdens fineste kommentar tenkte jeg likevel at det hadde vært veldig moro. Jeg forventer absolutt ingenting, i og med at jeg er helt ny i denne bloggverden. Det hadde likevel vært morsomt, og ikke minst så hyggelig om dere hadde lyst å stemme på meg til Vixen. Hvilken kategori må du nesten føle på selv, jeg blir takknemlig for alt. Du kan stemme HER ♥ Takk på forhånd. 

7 kommentarer

7 thoughts on “VIDEO FRA PARIS

  1. hahaha NÅ forstår jeg hvorfor Morten tok så mange bilder og brukte så lang tid på ÉN statue👏🏼👏🏼👏🏼😂 dødsbra!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *