ENDELIG ER VI I TRONDHEIM

Categories Reise

Som dere vet hadde vi en lang reise foran oss i går, hele 8 timer med buss. Det er litt morsomt å tenke på at vi faktisk kunne reist til Thailand på denne tiden, men vi befinner oss i Trondheim istedenfor. Det er jo nesten det samme da, så vi merker ikke så mye forskjell. Heheh neida, jeg elsker jo å ta buss. Jeg anbefaler seriøst alle som skal reise til Trondheim å benytte seg av lavprisekspressen. Den er veldig billig, du får en hyggelig kjøretur og bussjåførene er alltid SÅ hyggelig. 

Vi var vel i Trondheim i 7-8 tiden i går, og dro rett til en venninne av meg for å spise taco. I dag er planen å fikse brynene mine, spise lunsj og vise Martine litt av Trondheim. Senere i kveld skal vi på vors til en venninne, før vi skal ut på byen. Jeg synes det er så godt å komme seg bort fra utelivet i Oslo, miljøforandring er alltid bra. Det er forresten mange som spør om hvor de kan møte oss i Trondheim, og om vi kan ha Meet up. Jeg må dessverre skuffe dere, for jeg kommer aldri til å ha meet up med mindre det er et arrangement. Jeg synes det hadde vært kjempekleint om jeg skulle arrangert mitt eget meet up, haha. Mitt beste tips er derfor å følge oss på Snapchat(sofieeec og martinejooh), og om du er i nærheten er det bare å komme bort <3 Både Martine og jeg synes det er kjempehyggelig å møte dere 🙂 

10 kommentarer

10 thoughts on “ENDELIG ER VI I TRONDHEIM

  1. Sofie!! Jeg er desperat! Kan du hversåsnill å sende meg link til/eller noe sånt av det bilde av hun jenta du la ut på snapchat for uker dager siden. Det bildet hvor du spurte “burde jeg farge håret som dette”. Skal farge håret til uka og bare må se det bilde , tror jeg vil farge det sånn!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *