LIVET UTEN BLOGGEN

Categories Personlig

Som dere kanskje fikk med dere så var Kevin på besøk for et par uker siden. Det er sikkert mange som lurer på hva som har skjedd med Kevin, for han har plutselig forsvunnet helt fra sosiale medier. Jeg kan faktisk ikke huske sist Kevin la ut en mystory, det begynner virkelig å bli lenge siden. Det har ikke skjedd noe mer drastisk enn at Kevin har gått tilbake til sitt gamle liv med jobb og en helt vanlig hverdag. Det er ingen av de andre fra Paradise som jeg har god kontakt med som har gjort akkurat dette, så jeg var veldig nysgjerrig på hvordan livet var nå. Alt Kevin sa var at det var deilig å trekke seg ut av rampelyset, og på mange måter kan jeg forstå hva han mener. 

Det er ingen hemmelighet at det siste året har vært en jævla berg og dalbane. Det å gå fra å være en helt normal person som ingen vet om, til å plutselig ha mennesker løpende etter deg i gatene. Mennesker som skal ha mening om meg på både godt og vondt. På slutten mens Paradise gikk på TV hadde jeg et skikkelig sammenbrudd. Det var så vanskelig at jeg rømte til Barcelona som jeg har fortalt dere om før. Jeg klarte ikke å se en eneste episode mer, og jeg taklet så vidt å gå ut av døren. Det ble dessverre ikke noe bedre når jeg måtte håndtere alt hatet som kom hver eneste dag. Jeg var veldig nære på å knekke sammen, men på grunn av et godt nettverk rundt meg klarte jeg å komme meg igjennom det. 

Så hva har skjedd nå? Det tok ikke mange måneder før jeg ble vant til å lese stygge kommentarer. Er ikke det litt merkelig? Hadde jeg ikke klart å venne meg til min nye hverdag der jeg daglig mottar negative og slemme kommentarer, ville jeg trekt meg ut av rampelyset for lenge siden. Så hvordan ville livet mitt vært da? Uten blogg og Paradise? Jeg tror nok jeg ville startet med aksjer eller eiendomsutvikling om jeg ikke skulle drevet med dette. Kanskje være toppleder i Statoil? En ting er sikkert, jeg ville funnet på noe veldig morsomt og spennende.

Det er både fordeler og ulemper med begge liv, men når alt kommer til alt så er jeg veldig glad for å være her jeg er akkurat nå. Det er ikke en eneste dag jeg tar dette for gitt, om dere skulle tro det. Jeg våkner opp hver eneste dag å tenker på hva jeg kan gjøre bedre, og hva jeg kan gjøre for å hjelpe noen. Jeg bruker timesvis på å kommunisere med dere både her, Facebook og Snapchat. Jeg henter utrolig mye inspirasjon og motivasjon fra alle dere som heier på meg, dere skulle bare visst. Jeg er så takknemlig for alt dere gjør for meg, så det er derfor viktig for meg å hele tiden utvikle meg til å være den beste versjonen av meg selv. Tusen takk ♥

6 kommentarer

6 thoughts on “LIVET UTEN BLOGGEN

  1. Tips til hvordan takle så mye stress og negative ting som skjer på engang? Føler ikke ting går min vei i det siste og har bare lyst å stenge meg selv inne på et rom fordi det føles mest riktig akkurat nå

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *