VLOGG FRA PARIS

Categories Videoblogg

Som jeg lovet så skulle begge videoene fra Paris komme ut på bloggen i løpet av helgen. Denne videoen er mer enn vlogg, så her får dere se mer av hva vi gjorde i Paris. Dere får også være vitne til den syke klagingen min over Paris, hehe. Jeg måtte faktisk klippe bort mye av videoen, for jeg hørte selv hvor slitsom og utakknemlig jeg var. Jeg mener fortsatt at Paris er den verste byen jeg har vært i, men jeg hadde virkelig ikke tenkt å klage så mye, hehe. 

TRYKK PÅ BILDET FOR Å KOMME TIL VIDEOEN <3 Husk å følge meg HER og Morten HER for å være den første som ser videoene vi legger ut. 

13 kommentarer

13 thoughts on “VLOGG FRA PARIS

  1. Fin video! Bare et tips: prøv å hold kameraet mer i ro når du filmer og går, blir veldig slitsomt å se på når det er så mye bevegelse. Kameraet er også veldig ufokusert til tider.

  2. Konstruktiv kritikk: Oppfatter deg mindre seriøs og mer lik de svenske rosabloggerne som vlogget en gang i tiden når du tar deg selv i håret på hvert eneste klipp. Små forstyrrende

  3. Jeg klarte heller ikke se ferdig, ble sååå irritert av og se på at du holder på med håret ditt hele tiden!
    Har prøvd 2 ganger må men gir opp😅

  4. Likte du ikke Paris bare pga av folkene?
    Paris er jo så romantisk og super shopping muligheter.
    Franskmenn er akuratt som nordmenn når det kommer til turister. De/vi prøver å unngå dem.

  5. Hvordan klarer du å ta bilde med mobilen når du holder fingrene og hånden på den måten? Et tips er bare å hånden bortover nede langs siden, så tar du bildet med tommelen. Jeg har 7+ og klarer ikke og ta bilde på den måten du gjør. Dette spørsmålet er bare av nysjerrighet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *