GRUNNEN TIL FRAVÆRET MITT PÅ BLOGGEN – MORTEN

Categories Ikke kategorisert

Heia alle sammen, takk for sist.

Endelig er det min tur til å dele litt av hverdagen til Sofie og meg fra mitt synspunkt. Grunnen til at dere ikke hat sett meg så mye på bloggen er fordi vi har bestemt oss for å ikke dele alt med verden. Så her kommer en liten sniktitt. Dette har vært vår lille hemmelighet som vi endelig får lov til dele. Dette har jeg ventet lenge på! Helt siden sist innlegg har jeg brukt tiden min på å lære så mye om poteter som mulig.

Vi har snakket mye, og har kanskje tenkt på å flytte til vestlandet. På vestlandet skal vi (hovedsakelig jeg) dyrke poteter. Jeg har tatt opp forbrukslån, og investert i en rekke utstyr som traktor, potetrive, potetkoker og gjødsel. Leste på nettet at Tom Cruise var på vestlandet for å spille inn en film, så jeg sendte han en melding på Facebook, der jeg spurte om han ville ta turen inn om å se på hvilke poteter vi skulle dyrke. Tom kom innom, og vi kom kjapt fram til at det var mandelpoteter vi skulle plante i jorden. Så det var en liten oppdatering på hva som skjer.

Hvis dere har noe spørsmål ang dette, bare legg igjen en liten hilsen i kommentarfeltet. Hvis dere syntes jeg er for lite på bloggen må dere si ifra. Kan alltid ta meg fri fra alt dette styre for å hilse på dere flere ganger. Alt dere trenger å gjøre er å si i fra vettu. Fortvil ikke, bruk stemmen.

30 kommentarer

30 thoughts on “GRUNNEN TIL FRAVÆRET MITT PÅ BLOGGEN – MORTEN

  1. Gøy å se at Internett-kjendiser ikke bare bryr seg om sminke, mote osv men faktisk bryr seg om naturen👍👍 håper det blir bra og at dere får det til❤️ Lykke til👍

  2. Alt for å kunne clickbaite på snaps? Måtte du mase skikkelig på Morten for å skrive et innlegg? Ble du stresset for at du sakte men sikkert har synkende lesertall?

  3. Anonym: Hahaha, leserne mine ønsket at Morten skulle skrive et innlegg 🙂 Jeg er dessverre ingenting uten de som faktisk leser bloggen min, og må selvfølgelig skrive innlegg som de vil ha. Morten stiller mer en gjerne opp når det trengs! Lesertallet mitt har holdt seg stabilt siden i sommer 🙂

  4. Morsomt hvordan dere lurer lesere med å inkludere tom cruise for og høste lesere, hadde dere du (Morten) virkelig møtt tom så hadde VG tv2 fått med seg dette. Takk for meg

  5. Når Morten begynte å fortelle om potet tenkte jeg at Morten of Sofie skulle ha barn sammen😂😂

  6. Hahaha ^^ e digger innleggene til Morten ^^ håper det kommer litt oftere ^^
    God start på dagen 🙂

  7. Skal dikka kanskje flytte t Vestlandet❤️ Eg komme fra Vestlandet. Kor har dokke tenkt å flytte viss dokke ska?

  8. HAHAHA! Lo av dette :’) Lo enda mer av idiotkommentaren over her som ikke forstår tull! Ser for meg at det er et kjedelig menneske 🙂

  9. 07.11.2017 kl.18:56
    HAHAHA! Lo av dette :’) Lo enda mer av idiotkommentaren over her som ikke forstår tull! Ser for meg at det er et kjedelig menneske 🙂
    Sofie Caroline Nilsen
    07.11.2017 kl.19:52
    Anonym: Hahaha 🙂

  10. Dette innlegget er så gjennomført at dere kunne dratt det så mye lengre. Det hadde vært så artig, trenger litt potethumor i hverdagen. Creds til Photoshop skillsene også! Forstår virkelig ikke folk som orker å bruke tiden sin på å skrive negative kommentarer på et veldig tydelig lættis-innlegg. De fortjener ikke et svar en gang Sofie! De vil bare irritere og trekke deg ned i sitt miserable liv.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *