MEG UTEN VIPPEEXTENSIONS

Categories Ikke kategorisert

Denne dagen trodde jeg helt ærlig ikke skulle komme. Alle som kjenner meg vet hvor utrolig avhengig jeg er av vippextensions, og det er noe som har fått meg til å føle meg bra. Det høres jo utrolig overfladisk ut, noe det absolutt er. Hvem finner lykke i lengre øyenvipper? Jeg. I flere måneder har jeg sagt at jeg skal slutte for en periode, men jeg har på en måte aldri klart. Jeg har alltid hatt en unnskyldning for å bare fylle på en gang til. Denne gangen bestemte jeg meg for å bare gjøre det, og resultatet fikk meg til å begynne å gråte. Jeg gråt faktisk mens Zelia fjernet vippene mine, altså før jeg i det hele tatt hadde sett meg selv. Det ble ikke bedre da jeg så meg selv i speilet, og plutselig følte meg veldig mandig. Er det en ting jeg ikke orker, så er det sure kommentarer for at jeg sier disse tingene om meg selv. Jeg har komplekser med mitt utseendet som alle andre, og vil selvfølgelig føle meg veldig annerledes uten lange fyldige vipper. 

Her har dere altså meg uten vipper. Er det ikke uvant? haha. Når jeg ser disse bildene av meg selv, så ser jeg jo at det faktisk ikke er så ille. Man har dessverre en uvane med å være litt for hard mot seg selv, og kanskje egentlig ikke se hvor bra man faktisk er. Jeg er dessverre alt for dårlig til å se de fine tingene med meg selv, og meg uten vipper er faktisk ikke så ille. Det er litt morsomt å se hvor mye jeg endret meg fra teksten over her, er det ikke? Alt jeg trengte var å laste opp et par bilder, også følte jeg meg bedre allerede. Liker jeg det ikke er det jo bare å sette på vipper igjen, så verdens undergang er det absolutt ikke. Hva synes du om meg uten vipper?

95 kommentarer

95 thoughts on “MEG UTEN VIPPEEXTENSIONS

  1. Vippene dine trenger hvile så var bra du tok dem vekk
    Dem kan bli kjempe tynn å små,bruk serum eller iglow 🙂
    Var fin uten👍

  2. Noe jeg synes er veldig pent, er når jenter har sminket brynene og huden, sånn at man har den fine gløden, men at øynene forblir usminket. Det er noe veldig spesielt og fint ved det. Har blitt så inn med fine, lange vipper, som ofte blir litt ekstra overdådig og jeg synes du var veldig fin uten vippene. De blir ofte litt tunge og dekker 1/4 av øyet og får blikket til å se noe lukket og sløvt ut! Har hatt extensions selv og vet hvor blind man blir, men man innser etterhvert hvor MYE finere man er naturlig!! Snart kommer det naturlige tilbake på moten igjen, det er jeg helt sikker på!!

  3. Jeg har aldri kommentert bloggen din før, men nå klarte jeg ikke å la være å fortelle deg hvor utrolig fin du ser ut!! Du trenger ikke være misfornøyd med hvordan du ser ut uten vipper selvom jeg skjønner det er veldig uvant nå. Du både er og har alltid vært super pen Sofie❤️

  4. Jeg synes du så supervakker ut <3 veldig naturlig og friskt <3 Du, som alle andre, trenger absolutt ikke vippeextensions. Du ser fantastisk ut akkurat som du er <3

  5. Helt ærlig, du var finere uten vippeextensions egentlig🙊 syns heller du skal bare skal bruke falskevipper av og til😻

  6. Det kledde du skikkelig godt! Du fikk med en gang et mer elegant utseende. Litt mer sånn modellaktig 🙂 Du var fin med vippeextensions også, men myyyyyye penere uten.

  7. Såååå pen uten vippeextension!! Syns personlig at vippeextension ofte har en tendens til å få ansiktet til å se trøttere ut, hvis det gir mening?😅 syns du burde fortsette uten en stund 😍

  8. Legger ikke merke til at du Ikke har vipper, den store nesa de tar all oppmerksomhet fra ansiktet😂🤢

  9. Ikke for å Være slem, men du hva 10 Ganga finere uten!
    Btw æ bare lurte på on Morten blir med til Tromsø I Desember?❤️

  10. Du blir jo ikke stygg uansett hva du gjør! Herremin du er dritfin uten og jeg synes du skal velge det helt etter dine egne ønsker (Selfølgelig) du er fin både med og uten❤️

  11. Stor nese? Det har hun absolutt ikke. Den er kjempe fin og kler resten av ansiktet hennes. Er du seriøst så usikker på deg selv, at du må prøver å finne feil ved Sofie (som overhodet ikke stemmer – men sier mer om deg og muligens dine egne komplekser), for å selv føle deg bedre?
    Tro meg, det føles kanskje godt der og da. Men i lengden vil det gjøre deg enda mer usikker på deg selv og føle deg grusom.
    Slik du behandler andre – er din karma. Slik andre behandler deg – er deres karma.
    Vær forsiktig med hva du gjør og sier. Tenk på deg selv og dine egne “problemer”.

  12. Har du tenkt å fortelle Morten at du var hos eksen din natt til søndag? Bor i samme nabolag som han, og så deg gå inn døra der. Tok faktisk også et bilde av deg, om du så ikke skal tørre å publisere denne kommentaren. Morten fortjener å vite sannheten;)

  13. MYE, mye finere! Det finnes ikke noe styggere enn vippeextensions når det er overdrevet, noe det dessverre er hos flertallet av bloggere. Høres frekt ut, jeg vet, men jeg mener virkelig at du kler mye bedre å gå uten vippeextensions😊 Naturlig er best.

  14. Du va utrulig pen uten!! Har alltid synst du har vert veldig pen, men synst du blei enda penere uten 😍😍😍

  15. Anonym: Det du skriver her er helt korrekt. Jeg satt i gangen (yttergang) vel å merke, da naboen hans (søsteren) som jeg skulle sove hos var på nach med låst ytterdør. Jeg vet ikke med deg, men du ville nok også satt inne i en gang istedenfor ute? Jeg var aldri inne hos han da han også var inne på nach, noe Morten vet i og med at jeg snakket med han på telefon da alt dette skjedde. Så for all del, bare spre bildet om du ønsker det <3

  16. FY SØREN SÅ VAKKER DU ER!
    (De vippene er bare noe tull, for du trenger dem virkelig ikke!) Ble sykt overrasket nå over hvor naturlig pen du er! Håper du kan gi de falske vippene en laaaang pause!

  17. Slutt me å tegne brynan dine så dramatisk, så blir d dær å kle dæ helt supert! Det ser så naturlig og flott ut!❤️
    Husk! Hvis nån sir at du e fin når du har sminke på, så sir di jo egentlig bare at sminken din e fin.. men hvis nån sir det når du ikke har sminke på, så mene di faktisk at du e fin! Da e det ditt naturlige utseende som e fint, og det e virkleig nåkka å være stolt av! Ikke gjøm dæ bak all sminka, når du e så flott uten!!❤️

  18. Jeg kommenterer aldri på blogg, men nå må jeg bare. Fy søren så teit det ser ut med vipper, innerst inne, synes ikke du også det? Det ser jo først og fremst ekstremt uekte ut, men for det andre så er det jo ikke pent! Og så mange som har vipper som ligger i alke retninger, men lange skal de værra! Ser så dumt ut.
    Sofie, du er ei nydelig jente og herregud så mye bedre du ser ut uten den dritten i trynet. Regner med Morten er superhappy også, for du ser virkelig tusen ganger bedre ut uten!

  19. Når du presser ut leppene dine sånn så blåser du ut neseborene dine, klarer ikke se noe annet ved bildet enn så utrolig store de neseborene blir… men BTW var du finere uten vippeextentions da:-)

  20. Det er nok en vanesak når du tar bort vippene. Er nok veldig uvanlig og rart i starten men bare gode ting kan komme av en pause fra vipper. Du er sååå nydelig uten, så ingenting å gråte over kjære deg <3

  21. For en naturlig skjønnhet, Sofie!
    Jeg hadde vippe extention over en lang periode selv og var helt avhengig.. men så måtte jeg slutte fordi jeg ikke kunne prioritere en slik ting som student. Det var seriøst helt jævlig å være uten og jeg ville bare holde meg inne. Begynte på vippeserum, og nå er de så sykt lange at folk spør om jeg har satt på igjen! Og nå er jeg ekstremt glad for at jeg var tålmodig og lot dem gro. Kanskje prøve det? 🙂
    Men igjen, du er utrolig fin naturlig <3 men skjønner deg selvsagt også angående extention! Fin med og fin uten.

  22. Jeg syntes du var helt nydelig uten vipper! Jeg forstår så sinnsykt godt hva du mener, da jeg hadde vipper i nesten 3 år i strekk – men jeg anbefaler deg å starte på iglow og bare la vippene hvile og vokse seg sterke igjen! Nå har jeg nesten like lange vipper uten extensions, som jeg hadde med!! Helt sykt deilig, man må bare gi det litt tid <3 Ha en nydelig tirsdag, skjønne!

  23. Syns du kledde dette veldig godt!! Synes volumvipper blir litt mye på mange. Men du er fin uansett, og det viktigste er at du trives <3

  24. Jeg syntes du faktisk er veldig mye finere uten vipper! Da ser du mer naturlig ut! Skikkelig babe egt❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  25. Du er så mye penere uten vipper Sofie! Trust me! Føler din naturlige skjønnhet kommer bedre frem, du ser ut som en modell! Mens jeg synes vipper er litt tacky og man ser raskt mer harry ut.

  26. Jeg gikk inn på kommentarfeltet for å fortelle deg hvor utrolig fin du var uten de øyevippene, men jeg ser at du allerede har fått mange fine kommentarer på det!
    Du ser jo penere ut uten 🤗

  27. Har aldri sett deg før, men det er ikke så rart at du føler deg veldig annerledes hvis du er vant med å kamuflere deg og nå er “naken”. Helt forståelig.
    Kanskje det ville vært lurt å ta en speilpause et par uker. Kanskje du ville føle deg bedre inni deg selv, hvis du ikke trenger å forholde deg til utseende hele tiden? Det ligger stor frihet i det.

  28. Synes du ligner mer på en mann med vipper enn uten. Du er faktisk finere uten. Med vipper og fake hår ser du ut som en mann som prøver å se ut som en dame..

  29. MYE FINERE uten vippe-Extensions! Det er virkelig det verste jeg ser. Det ser alltid super-fake ut, (inkludert på deg) og jeg skjønner ikke at jenter ikke ser dette selv. Jeg synes det er helt ok med litt sminke altså. Men en naturlig look er ALLTID finest! Jeg tror du vil bli mer vant til ditt eget utseende i løpet av kort tid. Og forhåpentligvis setter du ikke på vippene igjen. 🙂

  30. Du er fantastisk vakker Sofie! Jeg håper at du klarer å tro på det, sammen med alle disse fine kommentarene du får 🙂
    Endelig kom ansiktet ditt ordentlig fram, gud så nydelig du er! <3

  31. Hva skjer med det du gjør med leppene hele tida? Prøver du å gjøre de større eller noe, det ser ganske dumt ut spørr du meg<3

  32. Pleier aldri å kommentere, men må bare få dette ut. For fysøren så vakker du var uten vipper, såå mye finere naturlig!! 😍

  33. Syns du ser nydelig ut uten! Du ser mer naturlig ut uten❤️ Håper virkelig du er fornøyd med resultatet, for det ser veldig bra ut!

  34. Synes helt ærlig at du var mye finere uten! Extensions lager ofte litt sløvt blikk og det ser ofte så overdrevent ut😊

  35. Jeg ville bare fortelle deg at jeg synes du ble utrolig nydelig uten vipper. Ikke misforstå meg for du var nydelig med vipper også. Det er noe eget med et naturlig pent ansikt, noe ditt virkelig er. Uten resten av sminken, som øyenbryn, øyenskygge og hudsminke kan vipper bli litt dramatisk. Nå derimot ser man den utrolig vakre Sofie som ligger bak vippene og jeg føler nesten at vi fikk se en ny side av deg. Jeg håper virkelig du forstår hvor nydelig du er uten vipper, og hvis du kjenner at det tærer på selvtillitten uten er det aldri værre enn at du setter på nye. Men jeg håper du tørr å utfordre deg selv litt ved å gå uten vipper en stund så du får muligheten til å se den vakre jenta vi ser.

  36. Jeg synes fakrtisk du er MYE finere uten vipper. Jeg har sett på bildene av deg og tenkt at vippene har vært too much og nå som du er uten de kunne jeg ikke vært mer enig med meg selv. DU ER NATURLIG PEN!! Ikke se dette som kritikk, men heller som et stort kompliment til sånn du egentlig ser ut, og forhåpentligvis kan du være uten vippeextensions fremover, istedenfor bare en pause 😉 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *