MITT SISTE INNLEGG MED…

Categories Ikke kategorisert


Body og jakke – Bikbok / Bukse – Shein / Veske – YSL

Vippextensions! Jeg må bare takke for ALLE fine kommentarene jeg fikk etter gårsdagens innlegg. Jeg tror ikke dere vet selv hvor utrolig mye det varmer å få så mange positive kommentarer når man virkelig misliker noe ved seg selv. Jeg følte meg automatisk mye bedre, og hadde plutselig en liten photoshoot i speilet. Så TUSEN TAKK for at dere bidrar til at jeg føler meg bra, det betyr mer enn dere tror♥ 

Håret mitt er forresten ikke så bustete. Dette er resultatet av vått hår ute i vinden, haha. Jeg vet ikke med de andre byene i Norge, men i Trondheim er det virkelig kaldt nå. Martine og jeg gråt nesten når vi var ute å tok disse bildene, SÅ kaldt var det faktisk, haha. I dag reiser Martine hjem igjen, noe som selvfølgelig er veldig trist. Jeg skal enda være her en liten uke til, og kommer til å kjede meg ganske mye uten Martine. Alle andre jobber og går på skole, så hva jeg skal finne på får tiden vise. Jeg skal trene masse, og ta litt sol i alle fall. Så får jeg nok jobbet mer med bloggen her enn hva jeg gjør i Oslo, og det er jo ikke annet enn positivt. 

24 kommentarer

24 thoughts on “MITT SISTE INNLEGG MED…

  1. Kjære sofiee, jeg beundrer deg så mye, du har brae blogg innlegg man merker du har jobbet med for å få bra💓du fortjener alt a lykke å kjærlighet, kanskje fortiden har vært tøff men fokuser på hvor heldig du er som har en fantastisk kjæreste og venner og helt sikkert familie❤️❤️Jeg leser alltid bloggen din og de gangen det kommer hat kommentarer kjenner jeg at jeg blir så sur, hvordan kan man dømme en person man mest sannsynleig ikke kjenner å bare har sett på bilder?det blir for domt, uansett they who try to bring you down, is already below you💥veldigveldig takknemmelig for en blogger som deg❤️

  2. Veldig fin hårfarge, men personlig så synes jeg at du passet best med mørkebrunt hår❤️

  3. OMG DU ER DEN PENESTE JEG VET OM! selv uten vipper😍 skulle gjort alt for å være morten!! #sykt forelska man

  4. Dette er noe jeg har lurt på veldig lenge så hadde blitt takknemmelig om du hadde tatt deg tid til å svare.
    💞💞
    Hvor høy er du?

  5. JEG SKJØNNER SÅNN SERR IKKE AT FOLK ER SÅ JÆVLIG DUMME,ÅSSEN GIDDER DE Å SKRIVE EN SLEM KOMENTAR TIL ANDRE. DE SKJØNNER IKKE AT DEN PERSONEN DE SKRIVER TIL FAKTISK BLIR LEI SEG, DE SOM SKRIVER DISSE KOMENTERENE HADDE VEL IKKE LIKT Å FÅ EN SLEM KOMENTAR OM UTSEENDE DEMS ELLER ANDRE PERSONLIGE TING SKJERP DERE FOLKENS
    Hilsen meg
    Ps: Bloggen din ruler assa

  6. Kunne du ha laget et innlegg om extentions du bruker? Hva du synes om det, kvalitet, hvordan det er å ha i osv? Og også ulike frisyrer du kan lage med extentions eventuelt hvordan?

  7. Har du sett den episoden av friends der Rachel skal lage kake? Hun lager meg kjøttdeig, syltetøy, krem, sjokolade og Joey elsker hver ingreidens og mener kaka er god til tross for at søt er blanda sammen? Antrekket her minner meg om det; alt er fint hver for seg, men sammen – katastrofe.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *