NY DAG, NYE MULIGHETER

Categories Personlig

I går ble jeg sittende oppe lenge, bare for å distrahere tankene litt. Selv om jeg var veldig usikker på om jeg skulle dele dette innlegget, er jeg glad jeg gjorde det. Jeg følte meg plutselig så lykkelig og ikke minst lettet. Det hjalp virkelig å skrive ned akkurat det jeg følte. Det hjalp også å gråte, for selv om det var veldig vondt så var det samtidig så godt. Jeg gikk plutselig fra å hate livet, til å dra å shoppe julegaver sammen med Julie. Etter det dro jeg til en av mine nærmeste venninner for å fikse neglene mine. Dere som bor i Trondheim må virkelig booke time, hun er så flink. Du finner henne HER. (annonse)

På vei hjem fra Zelia brukte jeg 33 minutter, på en kjøretur som kanskje tar 10. Jeg kjørte alle mulige omveier for å høre på høy musikk og tenke. Jeg brukte 33 minutter på en tur som tar 10 minutter. Jeg har forresten fått meg et par favorittdeppesanger; Chris Brown – Superhuman, Lady Gaga – Million Reasons og Burhan G – Mest ondt. Jeg anbefaler virkelig å finne de på Spotify om du også har en skikkelig drittdag. Du kan finne deppelistene mine HER og HER (denne er veldig gammel, men så koselig)

I dag bestemte jeg meg for å sove lenge, rett og slett for å ta litt vare på meg selv. Nå er planen å spise en god frokost, dra på trening for å så dra til Orkanger senere i kveld. Jeg skal besøke min ekstrafamilie her i Trondheim, noe jeg gleder meg veldig til. De har tatt så godt vare på meg i alle år, så dette er virkelig hjem for meg. For dere som lurer så er Orkanger en halvtime unna Trondheim. Et sted jeg aldri kunne bodd, men det er likevel veldig hyggelig å være der. 


Altså, er det bare jeg som får slike merker på rumpa av å ta sol? Jeg kjenner ingen andre som får det, og jeg forstår ikke hvorfor det skjer 🙁

50 kommentarer

50 thoughts on “NY DAG, NYE MULIGHETER

  1. Jeg får også sånn merke av å ta sol, men aner ikke hvorfor!
    Håper noen har et svar på det😅

  2. det er pga blodsirkulasjonen i kroppen. hvis man løfter på rumpa i noen sekunder et par ganger i løpet av solingen, så skjer ikke dette 🙂

  3. Det har ingenting med blodsurkulasjon å gjøre, men svette.. det samler seg svette der iløoet av solariumstiden. Det er derfor lurt å løfte seg litt, snu seg og ikke ligge stille hele tiden. Jeg legger meg ofte på sidene. Eks 30 min sol. 10 min vanlig, 10 min på hver siden..

  4. ææ ! jeg får sånne merker på rumpa av sol !! alle vennene ler , endelig noen andre som får det 😀 !

  5. Det kan hende du får slike merker hvis du har lite pigmenter der:) da vil ikke disse punktene blir like brune som resten av kroppen

  6. Ikke frekt ment men Hva flasher du rumpa de for?? Ikke vits og flashe når du har liten rumpe

  7. Man får sånne flekker av å ligge stille uten å bevege seg. Blodsirkulasjonen blir nedsatt av presset og da tar ikke pigmentene farge. Det lønner seg å løfte på rumpa ofte under solingen for å øke blodforsyningen.
    Hilsen sykepleier

  8. Heii!
    Hvor er ganseren din fra? Den var sinnsykt fin! Vil også si at du er helt sykt nydelig uten vippeextensions <3 wow sier jeg bare

  9. Ikke for å være slem assa, men å ta sol er kreftfremkallende og ikke smart. Det er fint! Men ikke samft, sier det bare. Viste di det?

  10. Hvorfor leser du ikke bloggen til Teele? Bør ikke dere PH-bloggere bidra til hverandres klikk og ekspo?!

  11. anonym: jeg må totalt ha falt ut et sekund da det ble offentliggjort at bare folk med store rumper kan vise den fram?:-) store pupper, små pupper, stor rumpe, liten rumpe, sixpack eller ikke sixpack, vær stolt av kroppen din og vis den til verden, vis at du er stolt:-) alle burde være stolte av kroppen sin uansett hvordan man ser ut, og sofie har ikke liten rumpe i forhold til maaange jeg kjenner. rumpa de ser smaaashing ut sofie, keep on posting them buttpics❤👌👌

  12. Er du sammen med Morten og hvis du er det hva syns han om at du legger ut rumpa di på bloggen.

  13. Ler av folk som starter en setning med “ikke frekt ment”.
    Du er flott Sofie. Stå på 😊

  14. Hei Sofie! Jeg syntes bloggen din er helt super og jeg syntes du er bra som du er. Så stå på du gode snille menneske! Men jeg lurte på om du kunne hjelpe meg. Jeg har trent litt av og til men for det meste jobber jeg i stallen hver eneste dag som er ganske tungt og jeg driver med zumba to ganger i uken. Men, jeg trenger litt hjelp og tips. Fordi jeg har sett opp til deg så lenge nå på din holdning til mat og kosthold og trening og jeg ønsker å lære. Jeg skal sette opp et matprogram som jeg lurte på du kunne hjelpe meg med å tipse meg om. Hva jeg bør spise til forkost, lunsj, middag og kvelds! En småkaldt diett! Jeg er ikke så flink til å finne opp sånne ting selv så ville høre med deg hva som er anbefalt og hva som funker! <3 dette ble litt kaos forklaringer, men håper du skjønte! klem <3

  15. det merkes at du konstant prøver å provosere for å få negative kommentarer å svare tilbake på. som denne:)

  16. Amalie: Hei du! Tusen takk for en kjempefin kommentar <3 Jeg kommer nok dessverre ikke til å fortelle noe om trening, da jeg ikke er en personlig trener. Det som funket for meg trenger nødvendigvis ikke å funke for det. Mitt beste tips er å kanskje prøve å google litt? Er sikkert noen som har utdanning innenfor dette som har kommet med noen gode råd og tips vil jeg tro 🙂 Eller kanskje få hjelp av en personlig trener?

  17. Så fin du ble uten vippene! Har det selv, og har blitt helt avhengi av de…
    Legg deg på magen de siste 5-10 min. det bruker jeg å gjøre, da kommer de merkene bort etterhvert 😀

  18. Jeg har aldri opplevd det selv, men jeg har noen venner som får det hver sommer og har alltid fått det så det er nåkk ikke noe farlig😊 Pene bilder btw❤️

  19. Du har en veldig trent og pen rompe! All grunn til å være stolt av kroppen din. Ingen andre skal få sette standaren på hva som er “fint og ikke”. Alle mennesker kommer i ulike fasonger og størrelser. Ingen fasit, og skjønnheten har like mange forskjellige størrelser og fasonger. Det som gjør akkurat deg unik og spesiell. Kjedelig om alle skulle vært like – da ingen hadde vært spesielle på sin måte. Slutt å vær sjalu og dømmende, til dere som er det. Utrolig slitsomt å lese

  20. Anonym kl 15:12: Ikke frekt ment, men kanskje du burde lese innlegget før du kommenterer. Da finner du ut nøyaktig hvorfor hun flashet rompa.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *