MED BRUNT HÅR OG VIPPEEXTENSIONS

Categories Ikke kategorisert


T-skjorte – Bershka // Jakke – H&M // Bukse – Only // Ringer – H&M

I går bladde jeg gjennom bildene mine, og det var da kom jeg over disse. Andrea og jeg tok disse bildene for bare noen uker siden, likevel føler jeg at jeg ser så annerledes ut. Det er utrolig hva litt hårfarge og vippeextensions kan gjøre med utseendet, er det ikke? Tenk hvor annerledes jeg kommer til å se ut med helt blondt hår, herreugd som jeg gleder meg. Jeg skal likevel gjøre dette langsomt, slik at håret mitt ikke ødelegges. Kanskje jeg ikke er blond før sommeren? Hvem vet. Når jeg ser disse bildene savner jeg Andrea, og kjenner at jeg gleder meg litt til å komme hjem. Det er ikke bare Andrea, men også Martine og Morten som venter på meg hjemme. Det skal bli SÅ godt. 

Det er bare tre dager til jeg reiser, så de siste dagene skal virkelig nytes. Resten av kvelden skal jeg bare blogge, svare på mail og kommentarene deres. I morgen er det duket for senkveld, godteri og taco. På lørdag har vi tenkt til å ha en jentekveld der vi skal ut å spise middag for å senere dra ut på Søstrene Karlsen (eller Grene som Martine skrev) haha. Ha en fin kveld alle sammen <3

21 kommentarer

21 thoughts on “MED BRUNT HÅR OG VIPPEEXTENSIONS

  1. Hvor blir det av Morten fortiden ?? Ingen av dere deler bilder av hverandre eller med den andre… det er en stund siden sist nå😬

  2. Helt ærlig så syns jeg du er myyyyyyyyyyyyyyyyyyye penere uten vippextentions. Og jeg tror 98% av Norges befolkning er enig med meg(de to prosentene er sånn vippe-elskere).. det er bare noen som ikke kler falske vipper, og jeg synes faktisk ikke du gjør det. No offense, du er pen med og uten, men det er en klar seier-uten!❤️ Håper du aldri tar det på igjen. Det gjør ett eller anna med øynene dine..de blir liksom borte under alle de lange vippene. Det er ikke alltid like pent. Og da du tok det av, kom de nydelige øynene dine fram😍. Det var det første jeg la merke til. You slayed it gurl😍

  3. Det er da vel ikke fredag i dag? Hvis det er det har jeg tullet fælt for jeg skal til Oslo på fredag…..

  4. Hei, jeg lurer på om du kommer noen gang til å farge håret ditt tilbake til blondt , elr skal du ha brunt for resten av livet?? (Elr annen farge) PS: løv yah😚❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *