MINE TANKER DE SISTE DAGENE

Categories Personlig

♥ Jeg må finne ut om jeg skal flytte eller ikke, og når det eventuelt skal skje. Er det noe jeg vet, så er det at jeg ikke skal gjøre noe som helst før det er nøye gjennomtenkt. Jeg har lært ved tidligere valg er at jeg aldri skal gjøre noe spontant igjen, det har vist seg å ikke være så bra. 

♥ Jeg må seriøst bli flinkere til å enten snakke eller skrive om ting, for det hjalp virkelig å skrive gårsdagens innlegg. Jeg gikk fra å ligge gråtende på sofaen til å synge med full hals i bilen. Jeg var plutselig så lykkelig. Tenk at det skulle så lite til for at dagen min ble reddet. Jeg må seriøst slutte å holde ting inni meg. Tusen takk for alle fine kommentarene jeg fikk fra dere i går <3

♥ Dette trodde jeg aldri jeg skulle si, men jeg vil seriøst slutte å reise så mye. Den siste tiden har jeg klart å sette mer pris på hverdagen, istedenfor å være på konstant jakt etter noe nytt. Etter at jeg kommer hjem fra L.A skal jeg virkelig bare ta livet helt med ro. Jeg synes også litt synd på Celine.. Hun er kun hos mennesker hun kjenner godt og vet hvem er, likevel er det hos meg hun hører hjemme.

♥ Jeg er faktisk glad for at jeg tok av vippene mine. Jeg føler meg veldig mye bedre, og ikke minst litt mer… eksotisk? haha. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare dette, men at man kanskje får et litt spennende utseendet? Litt blanding av utenlandsk, mystisk og ja. Nå gir jeg meg på dette punktet, selvfølgelig forstår dere ingenting av det jeg snakker om.

♥ Martine og jeg tok disse bildene for noen dager siden, og egentlig nektet jeg å ha photoshoot. Jeg følte meg ikke bra i det hele tatt, selv om Martine prøvde å fortelle meg noe helt annet. Nå som jeg ser på bildene selv, så hadde Martine helt rett <3

♥ Etter lørdagen SKAL jeg slutte å drikke så mye alkohol, nå er det virkelig på tide med en pause. Brus er jo så mye bedre. 

♥ Jeg måtte ta meg skikkelig sammen nå, for jeg skjønte at jeg lot stygge kommentarer gå alt for hardt innpå meg. Jeg har vært sint, frustrert og jeg har grått. Vanligvis pleier ikke å la slike kommentarer plage meg, og skal jeg fortsette med denne bloggen kan jeg ikke ta til meg dumme kommentarer. Jeg vet det har vært ekstra vondt for at jeg ikke har det så bra for tiden, men fra nå er det de positive kommentarene jeg skal fokusere på. 

♥ Jeg kunne tenkt meg å begynne å jobbe igjen. Jeg jobber jo nå også, men jeg kunne tenkt meg å ta en vakt her og der på min gamle jobb. Selv om jeg elsker denne jobben, så savner jeg litt å være ute å hjelpe mennesker. Jeg har lenge vurdert å sende melding til den gamle sjefen min, men jeg vet ikke om jeg tør. Jeg kunne ikke fortelle henne at jeg skulle være med på PH, og føler kanskje derfor at avslutningen ble litt teit. Uansett, det hadde vært veldig koselig å kunne gjøre noe fint for andre igjen <3 

♥ Jeg skal begynne å donere mer penger, jeg må bare finne ut hva jeg vil donere til.. Er det noen som har noen forslag?

♥ De siste dagene har jeg forstått hvor utrolig mange fine mennesker jeg har i livet mitt. Dette er dessverre ikke en selvfølge, og jeg vet det er mange som føler seg ensom der ute. Det er akkurat derfor jeg må lære meg å sette mer pris på menneskene rundt meg. 

23 kommentarer

23 thoughts on “MINE TANKER DE SISTE DAGENE

  1. Du kan donere fast til UNICEF slik at barn får muligheten til å ta vaksine, få bøker på skolen osv. Jeg donerer fast hver måned ❤️ Det er godt å kunne gi litt til andre som trenger det.

  2. Hei Sofie.
    Lenge siden jeg har kommentert nå. Nå vil jeg bare takke deg igjen for en fin blogg. Jeg var også som deg som reiste mye før. Måtte ta ett valg ikke reise like mye. Syntes du gjør lurt i ikke reise så mye siden du har Celine. Jeg har selv hund så jeg klarer ikke reise så mye lenger. Noe du kan donere penger til er sykehus klovnene som drar på sykehus til kreft syke barn. 🙂
    Digger bloggen din.
    Klem Sol Angelica

  3. Åh, kan du donere til ett fadderbarn i Tanzania!
    Jeg var der i sommer å jobbet på barnehjem. Rettere sagt jentehjem. (Anbefales btw) hun som har startet alt heter Berit og er fra Norge.
    Det heter ilulaorphanprogram.com og du burde virkelig gå inn å se.
    Hvis du blir sponsor(fadder) til en av jentene så får de råd til å gå på den “norske” skolen Berit har startet isteden for en fra Tanzania hvor de blir slått og pisket!! Ungene der er så nydelige ❤ hvertfall les på hjemmesiden deres om programmet! Tror det er ca 200 i måneden og da vil de få ALT de trenger! Dette er forresten dn safe greie – og absolutt ALLE pengene går direkte til barnet (eller Berit som fikser det slik at det ikke er noe tull sånn som det er med MYE av slike organsiasjoner)

  4. Til ukens spm: vil du flytte med andrea? Vil du bo i Trondheim, og når drar du hjem til Oslo? Kommer du til å blogge mindre siden du vil jobbe? Stooor fan💘

  5. Doner til kreftforeningen! Har mistet 3 av mine nærmeste på grunn av kreft og det berører dessverre alt for mange.

  6. Doner til hope for justice som er imot moderne slaveri!! Du kan se mer om dette på @hopeforjusticeintl, eller @go_justice på instagram!!

  7. Det å ta en vakt i ny og ne på din gamle jobb tror jeg kan gi deg mye <3 Som du sier så elsker du jo å hjelpe mennesker, jeg jobber i hjemmesykepleien selv og vet hvor krevende det kan være, men allikevel utrolig givende <3

  8. Likte dette innlegget veldig godt!! Koselig å høre «tankene» dine og du virker som en reflektert og klok jente!
    Synes du burde begynne å jobbe igjen ja, man får liksom litt mer liv i hverdagen av å ha en jobb å dra til:))
    Og forresten så er du utrolig nydelig uten vipper! Wow liksom!!

  9. Så fint innlegg!!😍 Jeg har et forslag til en fin organisasjon du kan donere penger til. Lene Maria for rent vann <3 Det er en organisasjon som startet etter at Lene Maria gikk bort på Utøya. Den handler om å gi barn i Afrika rent vann - helt enkelt!! En veldig viktig organisasjon i mine øyne 🙂

  10. Kjære, vakre deg <3 Jaaaaa: her er det et lite menneske som trenger penger til medisin :'( Jeg har selv overført en sum. Håper du også vil gjøre det <3 Jeg kjenner ikke jenta eller familien hennes, men mammahjertet mitt gråter.
    https://www.spleis.no/project/20036

  11. Om du bryr deg om dyr er jo et tips å donere til dyrebeskyttelsen 🙂 Er ikke så ofte folk donerer til dyr:-) å leste ett tidligere innlegg om at du interesserte deg for dyr!

  12. Jeg elsker bloggen din. Jeg leser den flere ganger om dagen, og har blitt en del av min rutine. Du ser helt smashing ut uten vipper og med lysere hår. Jeg håper du blir flinkere å dele med både bloggen og de rundt deg (Morten)
    Uansett Om du skal donere penger til en veldedig sak ville jeg absolutt anbefale leger uten grenser. De gjør en fantastisk viktig jobb. De drar rett til konfliktstedene og hjelper alle mennesker som trenger hjelp. de gir de livsviktig helsehjelp. Så om du skal donere til en sak ville jeg absolutt anbefale de. Du bryr deg jo veldig om barn osv.. Så jeg er helt sikker på at du kommer til å kunne stå for at du støtter de, og ikke få noe drit for det. For du får veldig mye ufortjent drit.
    Klem en som håper at du og mennesker i konfliktutsatte områder får hjelp til å jobbe videre med ting de føler for.
    ( Dette ble en rar slutt, og litt vanskelig å forstå. Poenget var at du sier du sliter med å åpne deg til Morten feks så da skulle du få hjelp til det 🙂 ) ILU <3

  13. Fine innlegg! Leser bloggen din fast men ikke så flink og kommentere. Jeg villa donert penger til de i Norge som trenger det. Feks de barna på TV programmet søsken som gikk på tv2.
    Du har ett stort hjerte Sofie! ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *