RUTINER I EN BLOGGHVERDAG

Categories Ikke kategorisert

Jeg får ofte spørsmål om hvordan det er å ikke ha rutiner mer og det og ikke ha en 8-timers jobb å gå til. Sannheten er at jeg har skapt mine egne rutiner og min egen jobbhverdag. Jeg står opp til faste tidspunkter med mindre jeg er kjempesliten, og har tider på døgnet der jeg sitter med bloggen. Det er ikke sånn at jeg sover så lenge jeg vil, for å så slenge ut et innlegg. Jeg er veldig avhengig av å ha rutiner, ellers blir jeg seriøst deprimert. Jeg har derfor skaffet meg gode rutiner med blogg som jobb. 

Jeg står opp tidligere og jobber mer i ukedagene enn hva jeg gjør i helgene, og gleder meg derfor like mye til helg som dere. Det er så utrolig deilig å fortsatt kunne ha helgefølelsen, for det er jo virkelig den beste følelsen i verden. Hver eneste uke er det fredag jeg ser frem til, og det er faktisk veldig godt. Jeg er glad jeg endelig klarer å sette pris på de små tingene i livet, som tacokveld med senkveld på tven. Være med gode venner, kunne drikke noen glass vin og bare nyte livet. Jeg er glad jeg endelig har begynt å forstå hva som faktisk gjør meg lykkelig. Sannheten er at alle de tingene jeg trodde jeg kom til å bli lykkelig av, gjorde meg aldri lykkelig. 

Nå skal jeg spise meg mett på godteri og taco, vi snakkes imorgen. HA EN FIN FREDAG ALLE SAMMEN ♥

25 kommentarer

25 thoughts on “RUTINER I EN BLOGGHVERDAG

  1. Kan du skrive et innlegg om hvilke øvelser du tar på trening?😊 ha en fin fredagskveld videre!

  2. Du snakker mye om at man er pen som man er, men på snap lokker du folk til bloggen med å si «dette er meg uten extention og maskara». Du motsier deg selv

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *