PARTYFAKTOR 1000

Categories Ikke kategorisert

Akkurat nå har Rikke og Marlene kommet til Julie og her skal vi være frem til vi drar på Søstrene Karlsene klokken 20.00. Vi må dra så tidlig da de ikke tar imot reservasjoner for drikkebord mer, og må derfor spise der om vi skal ha bord. Ganske kjipt og dyrt, men det får bare være. Det er utrolig morsomt og ikke minst god stemning på Søstrene, så om du bor i Trondheim må du virkelig innom dette utestedet. Jeg kjenner at jeg har fått litt nok av steder med høy musikk og partyfaktor 1000. Søstrene har litt av begge delene, og det liker jeg. 

Dette er outfiten min i kveld. Bodyen som egentlig er en badedrakt(hehe) er fra Triana sin kolleksjon. Det er litt morsomt å tenke på at for bare noen år siden var badedrakt alt annet enn fint, og at det nesten bare var barn som brukte det. Og nå? Brukes det av alle. Det brukes til og med som et plagg på byen. Jeg synes det er kjempekult og ikke minst fint <3 Dette er faktisk første gang på 4 år at jeg går uten vippextensions på byen, hvor sykt er ikke det? Som jeg skrev tidligere så digger jeg min nye look, og føler derfor ikke behov for falske vipper. Ha en fin kveld alle sammen <3

30 kommentarer

30 thoughts on “PARTYFAKTOR 1000

  1. Syns du ser såå mye mer voksen og “våken” ut uten alle de vippene! Du kler det virkelig så sinnsykt mye bedre <3

  2. Hei 🙂 Syntes du er veldig fin uten falske øyevipper. Du passer virkelig og ha vanlig øyevipper 🙂

  3. Hun venninna di med den hvite toppen på første bildet ligner så syyyyykt på en kjendis… men jeg klarer ikke skjønne hvem

  4. Du er NYYDELIG , Sofie !! Aldri la de som har det så bæd med seg selv , la deg tro noe ant 🖤

  5. Altså, jeg skjønner virkelig ikke hva som er så Big deal med de falske vippene dine. Jeg synes heller du skal gro ut dine ekte og jeg synes helt ærlig att du er mye finere uten.

  6. Du er så sykt vakker på alle mulige måter Sofie!! Kan ikke beskrive med ord hvor fin du er! Kunne dødd for å se ut som deg!😍

  7. Louise: Så hyggelig å høre, tusen takk <3 Jeg tror nok du ikke har noen grunn til å ikke være fornøyd med utseendet ditt, og har alle grunner til å bare ville seg ut som deg selv <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *