2 UKER SENERE

Categories Ikke kategorisert

Ser dere hvor disse bildene er tatt? Jeg kan si at det var 30 grader varmere og ganske langt unna.. Herregud som jeg savner Dubai. Det er helt klart et sted jeg skal reise til igjen. Over til noe helt annet! Nå er jeg tilbake i Oslo etter 8 timer på buss i går. Jeg må ærlig innrømme at jeg var veldig optimistisk som faktisk trodde det skulle være OK å sitte på buss etter en lang natt på byen, for det var alt annet enn ok. Jeg var kvalm og hadde skikkelig vondt i hode, så det er noe jeg ALDRI skal gjøre igjen, haha. Det var ganske godt å komme hjem til både Andrea og Morten, for de har jeg ikke sett på 2 uker. Det er faktisk første gang på 6 måneder at Morten og jeg har vært så lenge borte fra hverandre, så det sier kanskje hvor mye vi faktisk er sammen. Jeg tror vi bare hadde godt av å savne hverandre litt. Eller.. Det er jo slutt mellom oss. I følge dere i alle fall? haha. 

Nå skal jeg komme meg på trening også skal jeg spille inn sminkevideo til dere, før Andrea og jeg skal ut å ta bilder. Vi tenkte forresten å spille inn en video i dag, da vi begge har bestemt oss for å bli flinkere til å legge ut videoblogg. Dere kan derfor komme med forslag, så skal vi velge 5 av de beste forslagene. Dere har derfor 5 videoblogger i vente, er ikke det moro? 😀 Nå må jeg løpe om jeg skal rekke alt jeg har planlagt, vi snakkes <3 

13 kommentarer

13 thoughts on “2 UKER SENERE

  1. Åå gøy med videoblogg! Jeg elsker jo hverdags-vloggs da, men hadde vært gøy med snapchat Q&A, sms-rulett eller dialekt-challange også! Eventuelt “10 ting dere ikke vet om oss” 😀 Ha en nydelig uke, Sofie! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *