UKENS HANDEL // MASSE MAT TIL UNDER 600KR

Categories Ikke kategorisert

I og med at jeg har reist så mye den siste tiden, har det vært veldig dårlig med “ukens handel”. Jeg vet dere liker disse innleggene, så jeg skal virkelig skjerpe meg de nesten ukene nå som jeg skal være hjemme. Som jeg har fortalt dere før så handler jeg kun på Rema 1000 og Kiwi, da jeg synes det er veldig unødvendig å betale masse penger på Meny, når du kan få nesten det samme på Rema, bare mye billigere. Jeg handler også noen vegetarprodukter på Coop da jeg synes de har det beste utvalget. Dere burde helt seriøst teste ut “pølsene” og jalapeno “skinka”. 

Alt dette kom på under 600kr, noe jeg synes er veldig billig. Jeg har tross alt kjøpt både ost og mat til Celine (som er veldig dyrt). IKKE kjøp deg hund om du er student eller lever på budsjett, haha. Jeg kunne sikkert kjøpt med leilighet om jeg hadde spart alle pengene jeg hadde brukt på Celine. MEN det skal sies at det så absolutt er verdt det, jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skulle gjort uten henne. Hun er jo virkelig verdens morsomste og skjønneste hund, det er bare å sjekke Snapchaten min; Sofieeec. Nå skal jeg vaske og rydde hele leiligheten før jeg skal se på serien jeg har fått så dilla på. Jeg forteller dere senere <3 

16 kommentarer

16 thoughts on “UKENS HANDEL // MASSE MAT TIL UNDER 600KR

  1. Dentastix er ikke hundemat!😡 Det er en slags godbit for hundene, og det hjelper for tenna og onden til hunden!😡 ikke noe hundene blir Mette på!

  2. Et spørsmål til ukens spørsmål: har du noen gang blir trakassert på noen som helst måter? 🙂 elsker bloggen din!:)

  3. Små hunder har ofte problemer med tennene, derfor burde du heller kjøpe tørrfôr til henne. Er større sekker, så koster mer der og da, men du sparer også på det i lengden 🙂
    Og post gjerne mer av Celine på Snapchat, hun er jo bare så herlig <3

  4. Hva er grunnen til unngår kjøtt men ikke egg og meieriprodukter? Det er like ille både helsemessig og miljømessig 🙂

  5. Kan ikke skjønne at du synes hundemat er så dyrt når du kjøper billigmat fra matbutikken.. Prøv deg på ordentlige merker som feks orijen, acana og hills så får du virkelig se hva dyr og kvalitetsmessig hundemat koster 🙂
    Min 2kilos hund koster meg ca 400kr i mnd i rene fôrutgifter, syns ikke det er dyrt i hele tatt. Vi har kuttet ned på innkjøp av div godbiter og snacks, så får hun heller feks agurk og gulrot som snacks, mye billigere og hunden elsker det! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *