DEN BESTE OVERRASKELSEN

Categories Ikke kategorisert

Jeg lurer på om jeg noen gang skal bli vandt til å se meg selv uten vipper, det er jo så r a r t. Jeg har brukt vipper så lenge jeg kan huske, så det å plutselig møte vippefrie meg på bilder er helt merkelig, men digg. Jeg elsker å kunne gni meg i øynene igjen og ikke minst min naturlige look. Jeg filmet forresten denne looken til dere, som jeg holder på å redigere nå. Så den kommer ut på bloggen i løpet av denne uken, jeg lover. Nå skal virkelig skjerpe meg når det kommer til Youtube 🙂 MEN HALLO, DET HAR KOMMET SNØ I OSLO FOLKENS! Det var virkelig den beste overraskelsen jeg kunne fått. Dere aner ikke hvor mye jeg har lengtet etter dette, og hvor mye jeg har gledet meg. 

Over til noe helt annet. I dag skal jeg møte et menneske jeg ikke har sett på lenge, Martine. Jeg vet dere blir forvirret hver gang jeg sier Martine, men det er altså Lunde det er snakk om denne gangen. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg så henne, så jeg gleder meg veldig mye. Jeg tror vi bare skal slappe av med film og middag i kveld, noe jeg virkelig ser frem til. De siste ukene har vært veldig stressende for meg, så jeg ser frem til en fin kveld med en god venninne. Det er litt morsomt at alle alltid har trodd at vi har vært uvenner eller ikke likt hverandre, jeg digger Martine. Hun og Andrea var de jeg gikk best overens med inne på hotellet, og det er ingenting som har forandret seg. Jeg skal prøve å ta litt bilder i dag, så snakkes vi senere <3

15 kommentarer

15 thoughts on “DEN BESTE OVERRASKELSEN

  1. Heisann 🙂 De bordene dere har i stuen med sofaen, hva heter de og hvor har dere kjøpt de? Henger de sammen?

  2. Så sykt fin du er uten vippe-extensions 😮 Jeg lurer p om du kan skrive et innlegg om sminken du bruker? Eller et innlegg om julegavetips?

  3. Såå fin du er uten vippeextensions! Hvis du begynner å savne lengden, men fortsatt vil ha muligheten til å klø deg i øynene så anbefaler jeg iGlow😇 Jeg har brukt det i ca et år, og jeg får spørsmål hele tiden om jeg har vippeextensions når jeg bruker maskara. Det tar litt tid før man ser forskjell, men jeg kan loove deg at det funker! Mye billigere og mindre skadelig enn vippeextensions i lengden er det og! Har brukt den samme tuben i ca 7-8 måneder nå!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *