SNAPCHATBILDENE KUN BESTEVENNENE FÅR SE

Categories Ikke kategorisert

Dette må faktisk være et av de styggeste bildene jeg har sett av meg. Lurer på hvorfor jeg ikke la dette på mystory 🙂

Her var jeg full.. Kjempefull faktisk, haha. Det er tatt rett før alle låste meg ute, og jeg måtte ta taxi Trondheim rundt.

Jeg følte meg ganske edru denne kvelden, men bildene sier noe annet.

I går mens jeg ventet på Morten hadde jeg puppesnakk med bestevenninna, da er det slike bilder vi utveksler, haha.


Hadde nok godt av den pepsien jeg drakk der ja 🙂

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg deler disse bildene med dere, for de er virkelig alt annet enn fint. De er også ganske privat noen av de, og sendes kun til gode venner (som dere sikkert forstår). Personlig synes jeg innlegg som dette er veldig morsomt, og det er gøy å se hva som faktisk blir sendt på Snapchat og ikke bare det som legges ut på Mystory. Jeg kunne faktisk aldri lagt ut noe av dette på Mystory. Litt ironisk at jeg deler dette på bloggen nå da, hehe. Jeg heter forresten Sofieeec på Snapchat til dere som ønsker å følge meg <3 

19 kommentarer

19 thoughts on “SNAPCHATBILDENE KUN BESTEVENNENE FÅR SE

  1. Altså! Nå er jeg møkka lei at dere som skriver hate til Sofie, hun fortjener ikke dette! Det er hennes blogg å hun må få blogge om hva hun vil.. det er bare for at vi lesere skal ha noe interresant å lese hverdag.. er dere klar over hvor vanskelig det er å finne innlegg og ta bilder hver dag?
    Sofie, bare drit i hate du får.. du er en utrolig sterk og modig jente! Stå på! I Love You!❤️❤️❤️

  2. Kan du skrive et et innlegg om vinter tips. Eller vinter sminke. Og et innlegg om de beste juletradisjonene.

  3. Hhhh, du er så barnslig, synes synd på deg. Har du ikke noe bedre å gjøre enn å sende nakenbilder av deg selv til venner for bekreftelse?
    Vet det er teit av meg å lese og kommentere bloggen din også. Sykt teit faktisk. Men ville bare si det…

  4. Haha, herlig! Jeg og sender drøye bilder til mine alle nermeste venner, så er ikke bare deg😂

  5. Hahaha sånne innlegg liker jeg. Det er egentlig en selvfølge å kunne sende stygge selfies og puppe bilder til bestevennene dine. Hvis ikke, er de egentlig bestevennene dine?🙄🤔 lurte også på en ting, snuser Martine Lunde? Jeg så at hun hadde en boks ved siden av seg på sofaen din på ms. Ikke for å være oppi buissneset deres men hun skrev på et innlegg at hun hater f eks narkotika og sigg og snus osv så derfor lurte jeg💞

  6. Er vell heller bare de som synes du er barnslig, teit, tror du sender “nakenbilder” for bekreftelse, sier du er stygg osv . De er garantert misunnelig, på vennene dine som får bildene. Synes du er jævla pen, fin, søt og alt det der jeg. Skal jeg være erlig så er du faktisk finere uten sminke enn med😊👍❤

  7. Jeg pleier å sende videoer til kompisene mine av at jeg leker helikopter med tissen min ❤️

  8. Du som sier «har du ikke noe bedre å
    gjøre enn å sende nakenbilder av deg selv til venner for bekreftelse?» for det første så sender hun ikke akkurat nakenbilder, hun holdt foran nipplene og slutt å hate bare for å hate fordi innerst inne er du bare misunnelig fordi Sofie er så søt og hyggelig og er super pen❤️❤️ så skjerp deg! Fordi det er ikke snilt sagt! Sofie er også bare et menneske som oss, hun har følelser! Og at hun deler dette med oss på bloggen beviser at hun er tøffere enn deg som sitter å skriver dette «anonymt» for du hadde ikke turt å si det face2face
    Love you Sofie!❤️ Du er best!❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *