SANNHETEN OM MORTEN OG MEG

Categories Personlig

Den siste tiden har jeg fått masse spørsmål om hvordan det går med Morten og meg. Er det slutt? Er det på grunn av han at jeg skal flytte? Jeg kan forstå at noen av dere er nysgjerrige, men jeg føler at jeg har svart på dette spørsmålet hundre ganger. Nei, det er ikke slutt mellom oss. Det har ingenting med oss å gjøre at jeg ønsker å flytte, det er bare livet generelt. Men jeg skal være helt ærlig med dere nå, noe jeg dessverre ikke har vært på mine tidligere svar. Jeg har vært 90% ærlig med dere, for sannheten er at mange ble sure på meg når jeg blogget så mye om Morten. Det jeg ikke har fortalt dere er at jeg ønsker at forholdet mitt skal være litt mer privat enn hva det er nå. 

Hvorfor? For det er absolutt ikke lett å ha et så offentlig forhold som det jeg har hatt. Jeg føler selv jeg har delt alt for mye, og jeg har virkelig fått lære at det er ikke noe jeg kommer til å gjøre i fremtiden. Det var faktisk så ille en periode at jeg daglig fikk kommentarer om at Morten var utro. Dette var den perioden jeg fortalte på bloggen hvor lykkelig jeg var sammen med han. Det som er litt morsomt er at alle disse kommentarene sluttet med engang jeg nesten ikke nevnte han på bloggen mer. Det var så ekstremt en periode at jeg lot meg påvirke av alle kommentarene jeg fikk. Jeg begynte nesten å tro på at kjæresten min hadde kysset andre jenter, og det er ikke et sted jeg ønsker å være. SELVFØLGELIG har ikke Morten kysset andre jenter, men etter så mange kommentarer tok usikkerheten meg. 

Jeg har vanskeligheter med å tro at noen faktisk ønsker andre så vondt, at de vil ødelegge et fremmed menneske sin lykke, men så feil kan man faktisk ta. Denne bloggen skal på ingen måte ødelegge mellom Morten og meg, og det var akkurat derfor det føltes rett med mindre Morten på bloggen. Enkelte mennesker er dessverre gale, og det beviser kommentarene jeg fikk i Trondheim. Jeg ble FOTOGRAFTER da jeg gikk inn i gangen til eksen min for å vente på at noen skulle slippe meg inn. Noen gjenkjente gulvet hjemme i leiligheten hans å påsto at jeg hadde sovet over, mens sannheten var at jeg var å leverte utstyr til Celine. Man blir hele tiden dømt og analysert, og noen ganger får man bare så utrolig nok.

Jeg vet dere savner at Morten tar plass på denne bloggen, men akkurat nå er det viktigste å gjøre det beste for oss. Jeg tenkte likevel at vi kunne gjøre noe som kunne vært litt moro. Hva med at dere spør Morten om spørsmål? Sånn at han kan ha en spørsmålsrunde her på bloggen? Om dere synes dette virker gøy, kan dere legge igjen spørsmål i kommentarfeltet. Så ser vi hvor mange som kommer inn, og er engasjementet stort nok svarer han på de når han har tid 🙂


Jeg skulle finne noen fine bilder av Morten og meg, som btw er kjempevanskelig. Hvorfor? For vi er IKKE søte eller fine på bilder sammen. SE PÅ DETTE. Det er faktisk så stygt at det nesten blir litt søtt <3 haha.

18 kommentarer

18 thoughts on “SANNHETEN OM MORTEN OG MEG

  1. Syntes dere er kjempe søte sammen eg. ☺kje la negative kommentarer gå inn på deg, heller stol på deg sjøl og magefølsen. Det er kun du som kjenner morten best iforhold til leserne dine.
    Dem elsker bare å skape drama og rykter.

  2. Sykt bra innlegg sofie digge dæ sykt my fra paradise du spilt bra å duå morten har alltid vært sykt søt sammen håpe dåkker tar godt vare på hverandre å får ett bra sykt bra forhold sammen uansett om du flytte <3 😀

  3. Så leit at folk skal være så stygge og slemme å skrive sånne ting til deg. Kjenner jeg blir mektig irritert på deres vegne! Samtidig så viser det hvor lite liv folk har. Skulle gjerne likt og sett de i samme situasjon, hvis noen gikk og sa at personen de var glad i var utro! Håper alt går bra med dere 🙏🏼❤️

  4. Synes dere er søte sammen ❤️😘 du er en flott person så ikke la andre ødelegge dette for deg. Har de noe frekt å si så kan de bare holde det for seg selv. 😊

  5. Mener ikke noe negativt men h*n som mener at du skrev noe annet sist mener sikkert det at du skrev på kommentarfeltet at den kvelden dere var ute på byen når du lette etter en plass å sove så var du i gangen å ventet på søsteren hans?

  6. Hahaha, det er bare latterlig å se på alle haterne som prøver så hardt de bare kan, å ødelegge for andre på nett, slik at de kan føle de har en stemme i verden. Mest sansynelig en ynkelig person som aldri blir hørt av sine egne foreldre eller venner. En virkelig liten person, med en enda mindre iq. Det er bare synd på dem som bruker så mye energi på lage sine egne historier for å føle seg bedre. Men takk for humoren, jeg ler!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *