CAMELTOE, BUSE I NESA OG VIPPEKRISE

Categories Ikke kategorisert

Hvor mange ganger har man ikke tatt bilder man bare har tenkt “WOW, dette var SÅ FINT”, så er det et eller annet som alltid skal ødelegge det perfekte bildet? Da Morten og jeg var i Dubai tok han et helt tilfeldig bilde av meg, som jeg senere elsket. Jeg tror helt ærlig jeg aldri hadde sett et så kult bilde av meg selv før, og jeg var virkelig klar for å dele mitt perfekte bilde med dere. HELT til jeg så at jeg hadde cameltoe i badedrakten min 🙁 Jeg har dessverre ikke så mange grenser når det kommer til hva jeg legger ut på sosiale medier, men her går faktisk grensen min. Jeg har IKKE lyst at så mange mennesker skal vite hvordan tissen min ser ut, nei takk. 


Som dere ser har jeg “airbrushet” bort tissen min før jeg kunne dele dette bildet med dere. Om jeg på en eller annen måte klarer å redigere det bra, skal dere ikke se bort i fra at dette kommer ut på Instagram. Nå vet dere i alle fall hva som skjer bak kulissene, haha!


Dere kjenner sikkert dette bildet fra Snapchat? (sofieeec). Grunnen til at jeg aldri la det ut på bloggen var for at jeg hadde grått så mye etter at jeg tok av vippene, at jeg plutselig hadde en BUSE i nesa 🙁 Jeg fikk meg heller ikke til å legge ut dette bildet, da dere vet hvor utrolig mye jeg hater buser. Jeg fant derfor en god erstatter til busemannen min 🙂


Martine ville ta et nærbilde av sminken min da hun synes den var så fin. Hun styrket selvtilliten min veldig, helt til jeg så dette bildet som liksom skulle bli så fint. En morsom ting jeg må fortelle dere etter at jeg så dette bildet, HERREGUD SÅ MYE FINERE JEG ER UTEN VIPPER. Hvordan har jeg ikke klart å se det selv? 

21 kommentarer

21 thoughts on “CAMELTOE, BUSE I NESA OG VIPPEKRISE

  1. Kanskje det har noe med at du begynner å bli gammel? no offence. Men du ser fremdeles vakker ut med eller uten vipper.

  2. Haha! Morsomt. Har en søster som klarer P finne noe rart med de fleste bilder og da klarer man liksom ikke å la vær å se det 🙂

  3. Jeg beunder deg mye, å kommenter daglig pene ting på bloggen din, men sjelden respons, dette blir nok å høres ørlittegrann frekt ut men rompa di på snap er like flat som E6 beklager men om du trener foreslåt jeg litt rompe trening for det er ingen ting der:)

  4. Anonym: Hører på kommentaren din at du neppe kan være en som skriver pene ting, for åpenbart ønsker du å tråkke ned på andre. Svarer nesten alle fine kommentarer også, så skjønner jo godt at denne ikke kan stemme. Men vet du hva? Jeg DRITER i hvordan andre ser på min rumpe, jeg er fornøyd med den 🙂 Jeg kommer ikke til å henge meg på denne trenden med big ass for at alle andre gjør det. Jeg tenker at det viktigste er å være fornøyd med seg selv, om den er like flat som E6 eller ikke 😀

  5. Du r nydelig Sofie. Du r bra nok som du r ikke la andre si hva du skal gjøre eller forandre på osv. ELSKER DEG❤️❤️❤️
    FUCK HATERS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *