TYPISK NORSK

Categories Ikke kategorisert


Jakke – H&M // Bukse og genser – Zara

For noen dager siden våknet jeg til full vinter her i Oslo, og nå? Alt har regnet bort. DET ER SÅ TYPISK NORGE. Det kommer masse snø i noen timer, så forsvinner det like fort. Det er utrolig irriterende at det går fra å være så fint og hvitt, til å plutselig være grått og kjempeglatt. Andrea og jeg løpte rundt halve Oslo for å finne et fint sted å ta bilde, og til slutt fant vi parken ved Akers elven. Det som var ekstra fint var at det enda var snø der. Jeg vil bare ha VINTER. Det eneste som er kjipt med vinter er at håret mitt blir ganske tydelig. Det sliter med å ta til seg farge etter bleking, og brunfargen min ender derfor med å bli orange 🙁 Heldigvis skal jeg til frisøren neste uke, DET gleder jeg meg til. Litt morsomt at jeg holder på å bleke det på nytt når jeg vet hvor mye det kan ødelegge. Denne gangen har jeg heldigvis blitt flink til å kure det!

Planen i dag er å bare slappe av, utenom trening. Andrea og jeg skal ha skikkelig jentekveld med taco og Senkveld. Jeg tror ikke dere vet hvor mye jeg elsker senkveld, det hadde seriøst vært en drøm som hadde gått i oppfyllelse å være med der. Jeg får krysse fingrene å håpe på at det skjer noe sykt kult med meg, slik at jeg en dag kan sitte i sofaen med Thomas og Harald 😉 Gjett om jeg skal snakke om dette innlegget da, haha! Dere kan forresten stille spørsmål til ukens spørsmål nå, om dere har noen <3 HA EN FIN FREDAG DERE!

12 kommentarer

12 thoughts on “TYPISK NORSK

  1. Du er så nydelig! Misunner deg til de grader, håret ditt er utrolig fint! Har du noen gang tenkt på å bli modell? For du hadde passet til det!😍😍😍

  2. Anbefaler redken all soft, og redken extreme som hårkur! Gjerne bruk begge, annenhver gang 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *