EN TYPISK FREDAG

Categories Ikke kategorisert

I dag har jeg seriøst hatt verdens beste fredag, selv om jeg ikke har gjort noe som helst. Det har vært utrolig deilig å bare kunne slappe av for for engangsskyld, OG sove til halv 1.. HERREGUD så flaut å innrømme. Jeg våknet egentlig 10, men jeg var rett og slett så dårlig at jeg bare måtte gå å legge meg igjen. Jeg er et sånt menneske som ikke klarer å slappe av uansett hvor dårlig jeg er, så med engang jeg våknet dro jeg rett på trening. Jeg var så dårlig at Morten måtte lage frokost til meg, men likevel MÅTTE jeg trene, haha. 



Her har dere et stykk bekymret mamma, som alltid må tekste meg hver gang jeg er syk. Hun er veldig søt da <3 Det har jo ENDELIG!! blitt bevist at jeg er favorittbarnet til mamma 😉 Har alltid visst det da, men nå har jeg det skriftlig også. Det øverste bildet er det eneste bildet jeg har av mamma og meg. Hun nekter alltid å være med på bilder, og resultatet er det over her, haha. Hun GJEMMER seg. Jeg har nesten null filter med hva jeg legger ut, ikke akkurat vakker på dette bildet? haha.

Resten av dagen har bare gått til å slappe av, blogge og lage taco sammen med Andrea. Vi ble invitert på vinkveld, men vi ville heller ligge på sofaen å se på TV. Altså dere må se sesongen av Rob And Chyna, det er helt sykt. Jeg er fast bestemt på at de har fått betalt for å oppføre seg som dritt, for jeg kan virkelig ikke forstå at noen kan oppføre seg som dette? Chyna er jo virkelig c r a z y. Det er underholdene for meg da, selv om jeg synes litt synd på Rob. Det er litt morsomt, for hver gang jeg ser på Kardashian får jeg bare mer og mer crush på Scott, han er jo så god! 

HAHA se hvor konsentrert Andrea er på disse bildene. Hun er umulig å oppnå kontakt med når hun blogger. Jeg kan snakke og snakke, uten å få noe som helst respons. Hun hører ikke at jeg sier noe til henne, selv om jeg sitter rett ved. Er ikke det litt merkelig? Nå skal jeg komme meg ut med Celine, før jeg skal redigere hele TO videoblogger til dere. Dere har masse moro å se frem til, jeg gleder meg veldig 🙂 I morgen skal faktisk Andrea og jeg gjøre noe veldig hyggelig, som jeg skal fortelle dere ALT om senere. Jeg tror ikke dette er noe dere kunne sett for dere, og det er akkurat det som gjør det så moro!

11 kommentarer

11 thoughts on “EN TYPISK FREDAG

  1. Såå koselig! <3 et spørsmål: har du søsken? Og har du eventuelt mye kontakt med de? Ha en fin helg ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *