EN ANNERLEDES LØRDAG

Categories Ikke kategorisert

Som jeg fortalte dere i går så skal Andrea og jeg noe veldig hyggelig idag. Jeg tror ikke dere hadde forventet dette, og det er egentlig ikke noe jeg hadde forventet selv. Vi skal til Anne-Brith for å bake, hvor koselig er ikke det? Det morsomste er at hun er kanskje en blogger jeg aldri trodde jeg skulle få et forhold til. Det er jo åpenbart en aldersforskjell mellom oss, så jeg var ganske sikker på at vi ikke kom til å ha noe til felles. MEN, hun er jo så hyggelig og ikke minst omtenksom <3 Anne-Brith er virkelig bloggverdens mamma, og hun hjelper alltid oss andre om det er noe. Det er utrolig betryggende å ha en slik person. 

For noen dager siden spilte jeg inn en veldig personlig video, som jeg har tenkt å dele med dere i dag. Jeg trodde helt ærlig at jeg aldri skulle klare å dele denne med dere, men det gjorde jeg altså. Dere må være forberedt på mye tårer, for jeg gråter faktisk gjennom hele videoen. Over til noe helt annet, haha! Nåå skal vi komme oss på toget, vi snakkes senere <3

3 kommentarer

3 thoughts on “EN ANNERLEDES LØRDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *