UKENS SPØRSMÅL// PUPPESNAKK, KVISER OG TRENING

Categories Personlig

Angrer du på at la ut bilde av puppene dine? Er du ikke redd for hvordan det kan påvirke fremtiden din?
Nei og nei. Helt ærlig, om dette påvirker fremtiden min på noen som helst måte vil jeg uansett ikke hatt de menneskene i livet mitt. Hallo, det er bare noen pupper. Puppene mine er allerede ute, folk har allerede bilde av puppene mine på telefonen sin. Jeg ble filmet mange ganger i dusjen på PH der man så puppene mine veldig godt, og hvor privat og intimt er ikke det? Det var også en god dose humor bak innlegget, og om folk ikke klarer å se det, så får det bare være. 

Vil du helt ærlig ha et avstandsforhold?
Hadde jeg hatt en 8-4 jobb, NEI. Men nå har jeg verdens beste jobb, og det er derfor ikke noe problem med avstandsforhold. Jeg vet ikke helt om jeg hadde ønsket å komme så mye på besøk til Morten, da jeg ikke takler å være i en så rotete leilighet. Jeg som har så støv på hjernen får panikk hver gang jeg er der, haha! Han måtte nok derfor ha kommet mye til meg, ellers måtte vi ha sjekket inn på hotell når hadde besøkt han. 

Har du hatt one night stand? 
Ja, et par ganger. Jeg synes egentlig bare det er kleint å ha sex med fremmede mennesker, i alle fall dagen derpå. Jeg har funnet ut at jeg liker bedre å ha sex med noen jeg kjenner godt, men det er meg da 🙂 

Hvilken foundation liker du best? 
Clinique beyond perfecting. Anbefales på den sterkeste, den har SÅ god dekkevne. Jeg har i farge “9 neutral”

Hva er ditt beste tips mot kviser?
Nr 1. Ikke spis så alt for mye sukker. Både Morten og jeg får masse kviser de gangen vi er ute å reiser å er skikkelig usunne. Godteri er virkelig min største fiende når det kommer til kviser, derfor prøver jeg bare å spise det en gang i uken. Det er ikke for helsa sin skyld, men for huden min, haha! Nr 2. Hver flink til å rens huden din. Jeg reiser alltid huden min med Clarins “One-step gentle exfoliating cleanser” , den er kjempebra og passer perfekt til min hud <3 

Hva er dine beste tips mot shaving?
Jeg fikk masse spørsmål om dette etter at jeg skrev at jeg barberte meg flere ganger i uken. Helt ærlig har jeg ingen spesiell måte å barbere meg på. Jeg barberer mot hårene og ikke nedover. Jeg har aldri opplevd å få nupper utenom den ene gangen jeg barberte meg mens alt var tørt. ANBEFALES ikke, det er kjempevondt. Men for dere som sliter med dette, prøv barberskum ?

Hvilke jobber hadde du FØR bloggen?
Haha, det er faktisk veldig mange.. Min første jobb var på Spar som gikk konkurs etter et par måneder på jobb. Så fikk jeg meg jobb på Only etter det, der trivdes jeg såå godt <3 Da jeg flyttet til Trondheim fikk jeg meg jobb på Bigbite, ALDRI igjen. Det var et skikkelig dårlig miljø og veldig underbetalt. Etter det fikk jeg meg jobb på Hjemmetjenesten. For å så begynne å jobbe på  VOLT, der jeg til slutt måtte slutte for at den nye sjefen vi fikk var utrolig slem og ekkel mot meg. Så jeg begynte på G-MAX, før jeg til slutt fikk meg jobb på trygghetspatruljen. Sistnevnte var helt klart den jobben jeg likte best. Som dere forstår har jeg hatt utrolig mange jobber, det er litt morsomt å tenke på! haha. 

Hvor kjøper du klærne dine?
Nelly, Bikbok og Sheinside. Sistnevnte ANBEFALES! Så mye fint til en veldig billig penge <3

Kunne du vært med i kollektivet igjen?
ALDRI, haha! Jeg er ikke en person som passer i kollektiv, så det var virkelig ikke for meg. Kommer de på med noen nye og morsomme ideer, vil jeg mer enn gjerne være med 🙂

Hvor fikser du neglene dine?
Lashes by Kasja og BeautystopTrondheim <3

Når kommer du til Trondheim neste gang?
Det tror jeg er veldig lenge til dessverre 🙁 På grunn av jul og masse reising så tror jeg ikke det er før i januar/februar.

Kunne du tenkt deg å ta en ny tatovering?
Både ja og nei, jeg endrer jo mening hvert fjerde minutt. Som jeg har fortalt dere før så har jeg faktisk angret på mine tidligere tatoveringer, rett og slett for at jeg har lyst på en kropp uten blekk. MEN nå som jeg først har tatovering kunne jeg tenkt meg en på fingeren, det synes jeg er så fint! Har dere noen forslag?

Du husker meg kanskje? Men jeg møtte deg på Aleris. Du kommer sikkert ikke ta med dette spørsmålet, men skal du operere deg på nytt?
Nei det skal jeg ikke. Jeg hadde kontroll på puppene mine, som jeg egentlig skulle hatt noen måneder etter operasjon. Jeg var rett og slett for lat til å dra på timen jeg hadde, så jeg møtte opp nå istedenfor. 

Hva er din største frykt?
Miste mamma. Jeg har klart å komme meg gjennom så mye dritt, men hadde jeg mistet det viktigste menneske jeg har i livet vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. 

Hvordan hadde livet uten bloggen vært?
Da hadde jeg bodd i L.A, det er jeg helt sikker på. Jeg ville tatt sminekurset som planlagt, og jeg vil tro at jeg hadde funnet en løsning som hadde funket for meg 🙂 Jeg tror helt ærlig ikke at jeg og min personlighet passer til et helt vanlig liv. Noen klarer lett å finne denne hverdagslykken, men det er rett og slett ikke noe for meg. Ikke nå, kanskje senere? Går livet mitt til helvete får jeg flytte til L.A eller Dubai og finne meg en rik sugardaddy 🙂 Hehe neida, jeg skal klare meg selv!

Hvor ofte trener du?
4-5 ganger i uken. 

Jeg ble bekymret da jeg så bildet du la ut på innlegget “en typisk fredag”. Går det bra? Spiser du nok?
Jeg skal være helt ærlig å si at matlysten ikke har vært på plass de siste månedene, hvorfor vet jeg ikke. Jeg ELSKER mat og spiser veldig bra til vanlig. Jeg regner med at det bare er en fase jeg er i akkurat nå, da det er veldig mye annet som skjer i livet mitt. Jeg tror kanskje jeg ser litt tynnere ut på dette bildet enn hva jeg er i virkeligheten, for jeg får i meg nok mat 🙂 Det er veldig viktig for meg å spise, så ingen grunn til bekymring <3

13 kommentarer

13 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL// PUPPESNAKK, KVISER OG TRENING

  1. Hvis du vil tatovere fingeren; kanskje en semikolon? Den er liten og beskjeden, men med et viktig budskap og mening bak. Dersom du ikke allerede kjenner til det, symboliserer det på en måte viktigheten til psysisk helse og å snakke om det. Man tar en pause, men stopper ikke helt opp. 🙂 Bare et forslag, hehe.

  2. For å utfylle litt bedre. Det er for å støtte de som har hatt psykiske problemer. Forfatteren kunne valgt å avslutte setningen der, men fortsetter likevel. 🙂

  3. Clinique tester sminken sin på dyr. Var selv veldig glad i den helt til jeg fant ut at de tester det på dyr,

  4. Hver dag blir unge fortalt at man aldri burde sende nakenbilder, og alle konsekvenser av det og at det spres over Internett. Så kommer du og legger ut bilder av puppene dine? Hva slags forbilde er det? Du vet at mange unge jenter leser bloggen din, og helt ærlig jeg kan virkelig ikke forstå tankegangen din. Det er jo helt sykt.

  5. Kunne du lagd et innlegg med tips til å få seg jobb, hvordan du fikk de ulike jobbene osv? hilsen jobbsøker som gjerne kunne tatt til seg et par tips 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *